Gå til innhold

Norsk kylling er dårlig kvalitet og IKKE bra å spise.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 19.12.2017 den 10.09, CharlotteLH skrev:

Jeg er enig i at mye (mesteparten) av kjøtt fra USA har mye antibiotika og kjemikalier en ikke burde spise. Dette kjøttet kjøper ikke vi. Vi kjøper kjøtt som er produsert uten dette, og helst organic/grass fed. 

Interessant det du sier om at det ikke smakte kjøtt. Det er ofte slik det blir når en spiser noe hele tiden, en blir blind til hvordan noe egentlig smaker. Nå spiser ikke jeg mye kylling selv, men kyllingen her i Norge smaker hvertfall ikke "riktig". 

Det er jo ikke rart du synes norsk kylling er ræva når du kjøper ræva kylling i Norge og sammenligner den med "grassfed" økologisk kylling i USA. Du får heller sammenligne Holte, Stange osv med den amerikanske.

Men jeg er enig med deg, mye av den norske billigkyllingen er elendig, allikevel er det sjeldent jeg opplever den lukten du beskriver. Det hender jo, men den gir seg da så og si med en gang. Jeg kan bare komme på en gang hvor det stinket så jævlig at hele huset lukta som om svartedauden hadde kommet til landet, men da må kyllingen ha vært dårlig...og det skjer fra tid til annen i alle land. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...