Gå til innhold

Åpnere til matcher som ikke har noe info på profilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skriver dere til jenter for å få i gang en samtale når matchens profil ikke har noe spesielt å vise. Ingen info om studier og jobb, ingen beskrivelse av interesser, ingen bilder som viser hva personen gjør, og det eneste man har er et navn, et enkelt bilde og alder? Selvfølgelig kan man tenke som så at det ikke er verdt bryet når de ikke har gjort noe selv for å vekke interesse, men jeg pleier da å skrive noe til alle siden de er gode testkandidater for å se hva som slår an og ikke. Samt at man får øvd seg litt på å svare flørtende tilbake og holde samtalen livlig og interessant. Man har ingenting å tape.

Men jeg sliter litt når jeg ikke har noe som helst å gå etter. Jeg liker helst å lage en litt personlig åpning basert på noe jeg finner ved personen. Jeg prøver å unngå å kommentere ting som går på utseendet, og liker ikke tekster som blir veldig klisje, eller som er upersonlig på en sånn måte at de bare kan kopieres til hver match. Det å vise at man har lagt litt individuell sjel i åpningen ser jeg at jeg pleier å få mer respons på enn bare noe standard vissvass som "Hei, er du der?".

Så hva kan man gjøre? Komme med en gåte? Tulle med navnet? Er jo en sjanse for at det kan oppfattes som nedlatende om man tøyser eller gjør noe ordspill om personen. Noen som har noen tips?

Anonymkode: b1e42...0fc

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrive for eksempel (om ting du selv liker og som appellerer til deg og den dama du vil ha, ikke nødvendigvis de tingene jeg skriver her) 
"Hei! Så søt du var :) Liker du å se film, peppes pizza/asiatisk mat, og bli med på fisketur/tur med hund i helgene og tåler en snill mann som snakker i søvne av og til? "

Anonymkode: 9d055...be2

• Liker 3
Skrevet

Bare "hei :) " eller "hei hva skjer" er dårlige åpninger, og gir ikke noe samtale på gli eller personlig inntrykk av verken deg eller som hun kan dele om seg selv. Til det jeg foreslo over så kan hun få et inntrykk av deg, og samtidig svare hva hun liker, og svarer hun ikke på det så kan du spørre hun som neste melding "Ok, hva annet liker du å gjøre da? " og vipps så er samtalen på gli 

• Liker 1
Skrevet

"hei fine pupper, kan jeg kna dem?"

Anonymkode: 00d37...ad2

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

"hei fine pupper, kan jeg kna dem?"

Anonymkode: 00d37...ad2

*Instant unmatch* 

• Liker 4
Skrevet

Vet du hva?

Jentene som ikke skriver noe på profilen, de er i mange nok tilfeller til at du kan bruke det som regel av den typen prinsesser som ikke kan sjekkes opp av andre enn de dyktigste playerne. De blir playet og dumpet, og det fortjener de.

Så ikke bruk tid på de. 

Skrevet
18 minutter siden, draug 75 skrev:

Vet du hva?

Jentene som ikke skriver noe på profilen, de er i mange nok tilfeller til at du kan bruke det som regel av den typen prinsesser som ikke kan sjekkes opp av andre enn de dyktigste playerne. De blir playet og dumpet, og det fortjener de.

Så ikke bruk tid på de. 

Wtf, snakk om å dømme... Er ikke alltid så lett å skrive noe i bio. Er de færreste som gjør det.

"Hei, hva skjer?" holder i massevis for min del. Svarer hyggelig tilbake og slik går samtalen videre. Samtalestart er ikke noe å legge så mye vekt på, bare husk å ikke bruke 24 timer på å svare jenta. 

Skrevet
5 timer siden, draug 75 skrev:

Vet du hva?

Så ikke bruk tid på de. 

Awww. #blittoversettavdamepåtinderfordiåpningadisugde #staykrenkadude 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...