AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #1 Skrevet 19. desember 2017 Hei jeg lurte på om det er noen som vet om tatovører tegner utkast av tatoveringer uten om man skal ta for å se om hvordan det du tenker deg ser bra ut sammen, (hvis man skal ta sleeve) eller er det noen som vet om noen gjør det? Anonymkode: 4a20d...a83
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #2 Skrevet 19. desember 2017 Selvfølgelig får du det, men du må betale. Jeg skjønner ikke helt spørsmålet ditt? Anonymkode: b84ff...0bf
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #3 Skrevet 19. desember 2017 Alle tatovører gjør det men de tar timebetalt for tegning også , prisen varierer Anonymkode: f378c...9d9
Elán Skrevet 19. desember 2017 #4 Skrevet 19. desember 2017 Du må betale for tegningen. De legger mye tid og arbeid på tegningen, så du må bare betale. Hos min tatovør gjør hun det gratis, men jeg måtte betale et depositum på 500 kr for å være sikker på at jeg møtte opp til timen og at hun ikke kastet bort tid på å tegne til noen som ikke møtte opp for tatoveringen. Denne prisen trakk hun da fra totalbeløpet da tatoveringen var tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå