Gå til innhold

Trening hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått i flere måneder nå uten å trene noe særlig, og merker at jeg må ta meg sammen og begynne igjen. 

Jeg er student så det blir hovedsakelig bare hjemmetrening, siden jeg for øyeblikket i alle fall ikke har råd til senter. 

Forrige gang jeg trente fast var jeg i førstegangstjenesten, ganske greit trent og trente 4-5 dager i uka. Nå må jeg jo begynne på nytt kan man si, og jeg aner ikke hvor ofte eller hvor lenge jeg skal holde på. 

Hvordan gjorde dere det, dere som begynte å trene/begynte på nytt? 

Anonymkode: 2f517...7f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 ganger 5

Anonymkode: 8b1ac...23d

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2 ganger 5

Anonymkode: 8b1ac...23d

Hva betyr det? 

Jeg spør hvor lenge folk trener hver gang, og hvor ofte. Ikke spesifikt inn på selve treninga. 

Har forresten plassert denne i feil underforum.

Skrevet

Finn deg en 4-5 øvelser og gjør 3sett med en 8-12 rep. Har du noe vekter liggende? Kroppsvekt er bra, men pass på å gjøre øvelsene litt tyngre da.

Anonymkode: 77059...998

Skrevet

Jeg går tur hver dag, bruker små vekter jeg har hjemme så ofte som mulig og har funnet noen treningsvideoer med yoga og aerobics på youtube som jeg har i egen spilleliste. Har heller ikke råd til treningsenter, men syns det er ganske greit å gjøre det sånn.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finn deg en 4-5 øvelser og gjør 3sett med en 8-12 rep. Har du noe vekter liggende? Kroppsvekt er bra, men pass på å gjøre øvelsene litt tyngre da.

Anonymkode: 77059...998

Nei, har ikke vekter. Har bånd og flasker.

9 timer siden, TinyBean skrev:

Jeg går tur hver dag, bruker små vekter jeg har hjemme så ofte som mulig og har funnet noen treningsvideoer med yoga og aerobics på youtube som jeg har i egen spilleliste. Har heller ikke råd til treningsenter, men syns det er ganske greit å gjøre det sånn.

Blir nok litt jogging/langrenn innimellom, men det tar litt lenger tid enn styrke så får nok ikke tid til det like ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...