AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #1 Skrevet 18. desember 2017 Har et par nydelige, gamle rammer som jeg har arvet (A4 størrelse, vanlige kopiark osv. passer fint i disse), men jeg fikk noen bilder som er ca. en halv cm for korte. Bildene fikk jeg av en onkel som mest sannsynlig har delt/skjært de litt feil. Er det mulig å rette opp dette på noen måte? Anonymkode: c6082...c08
Sirah Skrevet 18. desember 2017 #2 Skrevet 18. desember 2017 Sett et hvit eller sort papirark bak bildet Det blir ikke perfekt, men i mange tilfeller fungerer det helt fint. 2
Bestevenninna di Skrevet 19. desember 2017 #3 Skrevet 19. desember 2017 Det finnes noen innleggsrammer som heter passepartout som blir en kant innen for ramma. F.eks denne https://m.clasohlson.com/no/Passepartout,-hvit/Pr313997006 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #4 Skrevet 19. desember 2017 9 timer siden, Bestevenninna di skrev: Det finnes noen innleggsrammer som heter passepartout som blir en kant innen for ramma. F.eks denne https://m.clasohlson.com/no/Passepartout,-hvit/Pr313997006 Dette blir mye penere enn å legge et hvitt papir bak bildet. Anonymkode: 058ae...01f 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #5 Skrevet 19. desember 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Har et par nydelige, gamle rammer som jeg har arvet (A4 størrelse, vanlige kopiark osv. passer fint i disse), men jeg fikk noen bilder som er ca. en halv cm for korte. Bildene fikk jeg av en onkel som mest sannsynlig har delt/skjært de litt feil. Er det mulig å rette opp dette på noen måte? Anonymkode: c6082...c08 Trykk opp bildet på nytt igjen i riktig størrelse? Anonymkode: 33980...8bc
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #6 Skrevet 19. desember 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Har et par nydelige, gamle rammer som jeg har arvet (A4 størrelse, vanlige kopiark osv. passer fint i disse), men jeg fikk noen bilder som er ca. en halv cm for korte. Bildene fikk jeg av en onkel som mest sannsynlig har delt/skjært de litt feil. Er det mulig å rette opp dette på noen måte? Anonymkode: c6082...c08 Gå til en hlassmester. Der er de eksperter på å løse denne typen problemer. Anonymkode: 40749...de1
Pysa Skrevet 20. desember 2017 #7 Skrevet 20. desember 2017 Butikker som lager rammer kan skjære til passepartout for deg. Det er ikke dyrt. Ta med rammen og bildet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå