Gå til innhold

Løsning på bilder som er for små for rammene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et par nydelige, gamle rammer som jeg har arvet (A4 størrelse, vanlige kopiark osv. passer fint i disse), men jeg fikk noen bilder som er ca. en halv cm for korte. Bildene fikk jeg av en onkel som mest sannsynlig har delt/skjært de litt feil. Er det mulig å rette opp dette på noen måte? 

Anonymkode: c6082...c08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett et hvit eller sort papirark bak bildet :) Det blir ikke perfekt, men i mange tilfeller fungerer det helt fint.

• Liker 2
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har et par nydelige, gamle rammer som jeg har arvet (A4 størrelse, vanlige kopiark osv. passer fint i disse), men jeg fikk noen bilder som er ca. en halv cm for korte. Bildene fikk jeg av en onkel som mest sannsynlig har delt/skjært de litt feil. Er det mulig å rette opp dette på noen måte? 

Trykk opp bildet på nytt igjen i riktig størrelse?

Anonymkode: 33980...8bc

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gå til en hlassmester. Der er de eksperter på å løse denne typen problemer.

Anonymkode: 40749...de1

Skrevet

Butikker som lager rammer kan skjære til passepartout for deg. Det er ikke dyrt. Ta med rammen og bildet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...