Gå til innhold

14-15 digre ballonger over oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det henger 14-15 diiigre ballonger i forskjellige farger over området fra oslo s og bakover over byggetomtene mot bjørvika..... morsomt å se på, men noen som vet hva de henger der for?

de henger helt klart fast, for de har hengt på nøyaktig samme plass en stund nå.... og de henger høyt og er store...

noen med ideer?

nysgjerrig jeg! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og. De er blå, hvite og oransje ( de jeg så i alle fall). Kan det være et pr-stunt for smartclub eller noe? (de er liksom deres farger). Noen som vet?

Skrevet

noen på jobben tenkte at det kanskje kunne være høydemålere da..... for bygging eller kraner eller noe?

prstunt hadde vel vært like bra løsning.

Skrevet

De på jobben din hadde rett. Det er høydemålere som viser hvor høye husene som skal bygges der blir. Dette fortalte taxisjåføren min meg i morges. Han hadde kjørt en av arkitektene i går.

Skrevet

hørte akkurat det jeg og.. :o da blir det utrivelig for oss som er mye her nede... for de var HØYE!!!!

stakkars dem som har kjøpt leiligheter med balkonger som ikke engang er begynt bygget enda engang... de kjøpte når de trodde di fikk lys, plutselig vil de bare se betong og skygge!!

det burde da ikke være lov å bygge så høyt så ut mot havet, skjermer jo utsikt for alle andre da jo!! *furten*

Skrevet

Helt enig. Men penga bestemmer vel her som de fleste andre steder. Tipper de leilighetene blir svinedyre.

Skrevet

ja det kan man vel bare regne med, nye aker brygge eller værre.

værre for dem stakkarne som har kjøpt bak her på grønlandsleiret, de har jo kjøpt alt, med utsikt..... også mister de den kanskje før leilighetene er ferdige engang. :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Høyt henger de og sure er de. Akkurat slik som visse andre.

Skrevet
:ler: ja, det virker det jo som du vet alt om kjære gjest. :tunge1:
Gjest Anonymous
Skrevet
hørte akkurat det jeg og.. :o da blir det utrivelig for oss som er mye her nede... for de var HØYE!!!!

stakkars dem som har kjøpt leiligheter med balkonger som ikke engang er begynt bygget enda engang... de kjøpte når de trodde di fikk lys, plutselig vil de bare se betong og skygge!!

det burde da ikke være lov å bygge så høyt så ut mot havet, skjermer jo utsikt for alle andre da jo!! *furten*

Sakkars? Man sjekker reguleringsplaner da man kjøper noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...