AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #1 Del Skrevet 18. desember 2017 Jeg var sulten på jobb å hadde pause. Kollegaen var ikke på jobb den dagen og det var ikke kamera der. Jeg hadde bare 2 skiveost igjen og ville ha det i mikroen og tok 2 til fra kollegaen sin ostepakke, den var nesten full, og hadde liggi der noen dager. Det jeg oppdaget var at han hadde gjemt osten sin og skinka si i kjøleskapet på jobb, så jeg misstenker han FAKTISK teller osteskivene sine... 🙄 Anonymkode: 7fbf3...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #2 Del Skrevet 18. desember 2017 ok Anonymkode: 3a3fb...15e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #3 Del Skrevet 18. desember 2017 Javel, og så hva om han teller de? Kan du ikke bare kjøpe en ny pakke til han, og si at du lånte et par skiver av han.. Det er ikke vanskelig. Det er ikke verdens undergang at du tok ost av han.. Herregud, det er ost! Anonymkode: 776f6...eed 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyJuggernaut Skrevet 18. desember 2017 #4 Del Skrevet 18. desember 2017 Du kjøper en ny pakke ost, sier til kollegaen at du tok to hos han og sier at han kan ta to fra din pakke. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #5 Del Skrevet 18. desember 2017 Teller han osteskivene sine. For en gjerrig kollega. ost er ost. Hund er hund Anonymkode: 9f4ce...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 18. desember 2017 #6 Del Skrevet 18. desember 2017 Utrolig irriterende at kolleger stjeler maten til andre! Opplever det hele tiden. Du kjøper selvsagt en ny ostepakke til ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #7 Del Skrevet 18. desember 2017 Hvis han gjemte ostepakka i ettertid så merka han nok at noen hadde rappa noen skiver ja Hehe Men er ikke verre enn å kjøpe en ny pakke å si "sorry men jeg tok to osteskiver av deg her forleden, du hadde så mange igjen så jeg tenkte det ikke var helt krise å låne to skiver for en dag " og gi han den nye ostepakka. Anonymkode: 485f4...ee4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #8 Del Skrevet 18. desember 2017 Kanke du bare si det til han da, at du lånte Anonymkode: ace84...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #9 Del Skrevet 18. desember 2017 Så var deg som tok ost fra meg. "Sukk" Jeg trenger åpenbart å telle! Anonymkode: 9cf77...093 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C.Tramell Skrevet 18. desember 2017 #10 Del Skrevet 18. desember 2017 Du tok to. Neste kollega tok fire, og så kom kollega nummer tre og tok to. Dermed var det ganske tomt i pakka da eieren kom tilbake. Det samme hadde skjedd flere ganger før, så han tenkte at med så snikete kolleger var det nok best å gjemme unna osten. Han foretrakk nemlig å ha pålegg på skiva, og ikke bare smør. Hilsen ei som klok av skade har begynt å gjemme unna pålegget sitt på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 18. desember 2017 #11 Del Skrevet 18. desember 2017 (endret) Han teller feil. Mangler ikke noe ost! Det er fire: to og to, som er klistret skikkelig umuuulig sammen. Derfor er noen skiver tykkere enn andre. Men seriøst: Du bare forteller det slik det var. Du sier du håper det var greit, kjøper ny pakke og sier vi kan dele denne. Endret 18. desember 2017 av gjestvest la til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 18. desember 2017 #12 Del Skrevet 18. desember 2017 Kan du ikke bare kjøpe en lik ostepakke og gi din kollega? Fortell det som du var...Du var sulten og hadde ikke nok pålegg. Du lånte derfor to skiver ost og dermed gir tilbake en ny pakke som en slags takk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regn Skrevet 18. desember 2017 #13 Del Skrevet 18. desember 2017 Hjå oss spør folk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #14 Del Skrevet 18. desember 2017 Er det ikke ganske strengt å drive med maten til kollegaer? Anonymkode: cbf23...1d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexicon Skrevet 18. desember 2017 #15 Del Skrevet 18. desember 2017 åh fy faen jævla krise, galaksen faller ut av balanse -_- 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobleplast_ Skrevet 18. desember 2017 #16 Del Skrevet 18. desember 2017 Hvorfor er denne inne på "singelliv og dating"? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #17 Del Skrevet 18. desember 2017 Det er jo ganske lett å se at mat er borte uten at man teller den. Det var jo du som tok maten hans, så at du gjør han til den spesielle her er jo ganske urimelig. Jeg ville også ha lagt maten litt mer gjemt dersom jeg opplevde at noen hadde tatt maten min uten å si ifra. Vær ærlig med det du gjorde og kjøp en ostepakke til. Det er jo faktisk enda mer spesielt at du lager en tråd om dette her. Du virker veldig opptatt av maten til denne kollegaen din. Anonymkode: 61ebf...038 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #18 Del Skrevet 18. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Teller han osteskivene sine. For en gjerrig kollega. ost er ost. Hund er hund Anonymkode: 9f4ce...188 Handler ikke om å være gjerrig nødvendigvis. Er plaget av det samme på jobb, og det er forbanna irriterende. Jeg kjøper mat som ligger på jobb og titt og ofte kommer jeg på jobb og ser at alt er borte...Pengene er en ting, men at andre løser sin knipe med å sette meg i knipe er det verste. Kjøp en ny pakke og si hvordan det henger sammen du ts Anonymkode: dce59...226 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #19 Del Skrevet 18. desember 2017 31 minutter siden, bobleplast_ said: Hvorfor er denne inne på "singelliv og dating"? Love is in the air.. To ost klistret i sammen Anonymkode: 3a3fb...15e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet 18. desember 2017 #20 Del Skrevet 18. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Teller han osteskivene sine. For en gjerrig kollega. ost er ost. Hund er hund Anonymkode: 9f4ce...188 Grunnen til at han teller er nok pga sånne som TS! Vil ikke kalle det gjerrig, man er derimot enormt gjerrig om man tar andres mat uten å gjøre opp for seg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå