Gå til innhold

forelsket i kona til kompis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er gift og har barn og er blitt forelsket i min kamerat sin kone :( 

Vi treffer dem ofte og det gjør så vondt å vite at hun ikke er min.

Jeg har bilder av henne på et hemmelig album i min telefon og jeg ser på disse når jeg onanerer.

Jeg lukter på hennes tøy som ligger i skittentøykurven når jeg er på badet dems 

Vet ikke hva jeg skal gjøre :( lider veldig under dette

Anonymkode: e0eff...c3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet ikke hva du skal gjøre?! Du skal skjerpe deg! Du sletter bildet av denne dama, du slutter å runke til henne og du sletter bildet av henne!!!!! Det er klart at du tenker på henne når du lar deg selv gjøre det! Slutt. Så lett og vanskelgi er det faktisk. Du får slutte å mane frem et bilde av henne som drømmedama, og bry deg om din egen dame. Gresset er faktisk grønnest der du vanner det. Flørt med dama, kos med henne, ha hemmelige bilder av henne du kan runke til. Finn på noe sammen med kona de. 

Anonymkode: 2084b...8ff

• Liker 8
Skrevet

Ok. Get over it og slett bildene av henne. Så ekkel du er. Eier du ikke skam? Stakkars både hu og kona di. Håper dem finner det ut så mannen hennes kan gi deg juling , så du mister både kompisen din og kona di. 

Anonymkode: ad38d...8da

• Liker 1
Skrevet

Bare fjortiser som svarer her eller? Isåfall er det nok kvinnfolk. Snakk om å fyre seg opp. 

Anonymkode: c65bc...ec4

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet ikke hva du skal gjøre?! Du skal skjerpe deg! Du sletter bildet av denne dama, du slutter å runke til henne og du sletter bildet av henne!!!!! Det er klart at du tenker på henne når du lar deg selv gjøre det! Slutt. Så lett og vanskelgi er det faktisk. Du får slutte å mane frem et bilde av henne som drømmedama, og bry deg om din egen dame. Gresset er faktisk grønnest der du vanner det. Flørt med dama, kos med henne, ha hemmelige bilder av henne du kan runke til. Finn på noe sammen med kona de. 

Anonymkode: 2084b...8ff

vi er også veldig like på så mange områder og så har vi en ting felles som er litt sært,jeg kan ikke si hva dette er, men vi er begge kjent for dette i våres vennekrets.Vi blir ofte nevnt ang dette av venner og kjente og vi snakker oss imellom også om dette tema

Anonymkode: e0eff...c3c

Skrevet

Sleit/sliter med det samme selv. Men har ikke så mye kontakt med de lenger og det hjelper. Men kvergang jeg er på besøk så kjenner jeg på følelsen. Det er ikke lett men ingen du bør jallefall holde det får deg selv. Eventuelt få i gang et forhold mellom venenn din og kona si så er det fritt fram😄

Anonymkode: 5438b...cf0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...