AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #1 Skrevet 18. desember 2017 Hallo! Jeg har en golden retriever på 4 år. Han har alltid klødd seg endel på albuene uten at vi har klart å finne en grunn til hvorfor, men i det siste har vi begynt å legge merke til at pelsen har begynt å forsvinne der, og huden er veldig ru og flassete. Er det noen av dere som har kjennskap til dette? Han skal en tur til veterinæren for en generell sjekk over nyttår, så vi skal sjekke det da, men vi lurer på om det er noe vi kan smøre på for å lindre litt for eksempel? Skal prøve å legge ved et bilde av området, bildet ble dessverre ikke særlig bra ettersom han blir litt vrang hver gang jeg tafser for mye i området der. Anonymkode: e497d...811
Wenda Skrevet 18. desember 2017 #2 Skrevet 18. desember 2017 Kan være mye rart. Hudproblemer hos hund kan være noe av det mer kompliserte å finne ut av. Det kan være allergi, sopp eller kanskje bare en dille som hunden har skapt selv. Jeg tenker at jeg kanskje ville prøvd å spraye/vaske med Optima pH. Dette burde man få kjøpt hos de fleste veterinærer og muligens dyrebutikker med et godt utvalg. Dette er et produkt som er noe jeg alltid har hatt i huset så lenge jeg har dyr
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #3 Skrevet 19. desember 2017 Ligger han mye på hardt gulv? Anonymkode: f35d2...520
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #4 Skrevet 20. desember 2017 Hei, takk for svar. På 18.12.2017 den 22.25, Wenda skrev: Kan være mye rart. Hudproblemer hos hund kan være noe av det mer kompliserte å finne ut av. Det kan være allergi, sopp eller kanskje bare en dille som hunden har skapt selv. Jeg tenker at jeg kanskje ville prøvd å spraye/vaske med Optima pH. Dette burde man få kjøpt hos de fleste veterinærer og muligens dyrebutikker med et godt utvalg. Dette er et produkt som er noe jeg alltid har hatt i huset så lenge jeg har dyr Ja, vi har bare tenkt at kløingen er demping, ettersom han ofte gjør det når vi er på vei hjem fra tur eller noe annet han ikke ønsker, så vi har ikke tenkt så mye over det, frem til vi så denne huden. Han gikk på allergifôr en stund pga ømfintlig mage, men det ble han bare dårligere av, og endret ikke noe særlig på kløingen (vi var obs på dette da og). Jeg skal se etter Optima pH, takk for tips På 19.12.2017 den 2.02, AnonymBruker skrev: Ligger han mye på hardt gulv? Anonymkode: f35d2...520 Tja, det er vel ganske jevnt fordelt mellom senga, sofaen, senga hans og gulvet, tror jeg. Han er sånn som liker å være nær oss til enhver tid, så han vil ikke ligge i senga si dersom vi befinner oss på andre siden av rommet. Prøver å huske på å legge ned pledd til han, men det går ofte i glemmeboka. Anonymkode: e497d...811
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå