AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #1 Skrevet 18. desember 2017 Hvordan får man det til? Hverdagen spiser oss opp og vi trenger så å få hjelp i forholdet. Men på dagtid er det jo jobb og barn. Hva gjør andre? Anonymkode: de597...05a
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #2 Skrevet 18. desember 2017 Vi gikk i parterapi før vi fikk barn. Jeg jobber turnus, så vi la avtalene til de dagene jeg hadde fri eller senvakt, mens mannen avspaserte fra jobb. Vi gikk kun på dagtid, mulig det finnes steder hvor man kan komme på kveldstid også? Isåfall er det vel barnevakt som er aktuelt. Uansett verdt å prioritere spør du meg 👍🏻 Anonymkode: 5b2cb...197
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #3 Skrevet 18. desember 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi gikk i parterapi før vi fikk barn. Jeg jobber turnus, så vi la avtalene til de dagene jeg hadde fri eller senvakt, mens mannen avspaserte fra jobb. Vi gikk kun på dagtid, mulig det finnes steder hvor man kan komme på kveldstid også? Isåfall er det vel barnevakt som er aktuelt. Uansett verdt å prioritere spør du meg 👍🏻 Anonymkode: 5b2cb...197 Jeg jobber også turnus, men mannen har dagjobb uten mulighet for avspasering bortsett fra hvis det er noe med ungene. Må undersøke om det er noen som driver på kveldstid. Vi får nok barnevakt etter legging tenker jeg. Kan jeg spørre hva du følte dere fikk ut av det? Jeg har en mann som ikke klarer å snakke om følelser overhodet og det er egentlig det jeg føler vi trenger hjelp til. Men jeg vet ikke om det nytter når han er sånn som han er. Anonymkode: de597...05a
Gjest GoldenLioness Skrevet 19. desember 2017 #4 Skrevet 19. desember 2017 Ta ut ulønnet fri i blandt. Kan bare opplyse arbeidsgiver om at dere har en personlig krise som dere må ta fatt i uten å gå i detaljer.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #5 Skrevet 19. desember 2017 Det spørs hvor du holder til, men i Oslo kan man også få time på ettermiddagene. Det gjorde jeg med eksen. Anonymkode: 626a1...99a
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #6 Skrevet 19. desember 2017 Hvis dere gjør det privat (og betaler i dyre dommer) så kan dere nok få timer på kveldstid. Gratis gjennom familievernkontoret så må det skje på dagtid. Hva om mannen din tar en prat med sjefen om å finne en ordning? Det er jo bare snakk om å være borte ca 1 1/2 time (om det ikke blir lang kjørevei) 1-2 ganger i mnd i en periode. Anonymkode: 60f5a...62c
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #7 Skrevet 19. desember 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan får man det til? Hverdagen spiser oss opp og vi trenger så å få hjelp i forholdet. Men på dagtid er det jo jobb og barn. Hva gjør andre? Anonymkode: de597...05a Mange starter med å bestille en time ved sitt nærmeste Familievernkontor 🙂 Der får paret treffe en profesjonell og de kan få opp på bordet hva slags temaer de vil drøfte. Anonymkode: 8fcb9...cb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå