Felicia Skrevet 2. februar 2005 #1 Skrevet 2. februar 2005 Jeg vet at billettene legges ut for salg den 5. februar, men ikke hvor :klø: Hverken Ticketmaster eller Ticknet ser ut til å ha U2 på sine lister... Hjelp?
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #4 Skrevet 2. februar 2005 Kjøpt mine billetter! Endelig skal jeg på U2 konsert! :-)
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #5 Skrevet 2. februar 2005 Ellers står det på Oslo spektrum sin hjemmeside at det lønner seg å troppe opp der på lørdag kl 10. http://www.oslospektrum.no/index.php?cat=31171b Det kan jo hende at ticnet blir litt overbelastet... men det er plass til en del mennesker på Valle Hovin, så det burde jo rekke noen dager kanskje?
Hilde Skrevet 2. februar 2005 #6 Skrevet 2. februar 2005 Jeg vil tro det er ticnet, og ikke ticketmaster som kommer til å legge de ut på sidene sine. (Fordi ticnet samarbeider med Narvesen, og det er mulig å kjøpe billettene direkte i narvesenkiosker)
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #7 Skrevet 4. februar 2005 Men hvorfor står det ingenting om U2-konserten på Ticnet? De starter jo billettsalget til konserten i morgen..
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #8 Skrevet 4. februar 2005 Kjøpt mine billetter! Endelig skal jeg på U2 konsert! :-) Hvordan har du klart det ? De legges ikke ut før lørdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå