AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #1 Skrevet 18. desember 2017 Hallo! Jeg er et stk forelska dame som er redd for at jeg legger for mye i det jeg har med en fyr. Har møtt en fyr i 2 måneder nå og har blitt ganske forelsket, vi er begge 27 år og møttes på happn. Vi møtes 1-2 dager i uken og gjør alt fra å være hjemme hos hverandre, til kino eller gå ut å spise. Vi har mye sex og han er veldig ivrig på det, men han koser veldig mye med meg og vil ligge i skje hele natten, holder hender offentlig og sender snap som er personlig eller melding nesten hver dag. Vi har ikke snakket om hva vi er, men planlegger ting vi skal gjøre fremover. Har en god følelse, men samtidig vet jeg ikke hvor vi er for vi har ikke snakket om det og jeg vil ikke pushe han. Ser at han er på happn med noen dagers mellomrom som bekymrer meg litt. Nå reiser han hjem til sin hjemby i ferien og jeg skal til en annen by (vi er begge fra andre steder enn der vi studerer nå). Da blir det 4 uker vi ikke ser hverandre og jeg er redd han mister interessen da. Ville dere tenkt at dette går rett vei eller burde jeg ikke få noen forhåpninger? Hadde dere tatt det opp? Anonymkode: aeec9...a90
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #2 Skrevet 18. desember 2017 Hvordan kan dere tenke på fremtiden med noen du ikke kan prate med alt om? Ta samtalen! Anonymkode: 2b3e1...8a0
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #3 Skrevet 18. desember 2017 Jeg syns det er helt vesentlig å snakke om hva man er, en kvinne skal ikke være flau over å ta opp det spørsmålet. Er mannen seriøs så blir han glad for det, er mannen useriøs så syntes han det er ubehagelig men da er han jo uansett ikke noen du vil samle på. Mange kan gjøre kjæresteting sammen uten å ville forplikte seg som kjæreste eller se for seg å etablere en fremtid sammen, så derfor er det utrolig viktig å faktisk snakke sammen om dette så man får kartlagt intensjonen og fremtidsvisjonene hverandre har om hverandre ! Anonymkode: 0da37...fad 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #5 Skrevet 24. desember 2017 Bor dere fremdeles hos foreldrene? Har dere en hobbyting dere gjør sammen? Anonymkode: 50491...7e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå