Gjest Lulle ikke innlogget Skrevet 2. februar 2005 #1 Skrevet 2. februar 2005 Hei! Skal fjerne noen flekker på en brudekjole, og lurer på hva som anbefales. Fikk anbefalt å bruke en type, men husker ikke navnet på denne i farten. Middelet brukes til flekkfjerning, rens av sofa og er glimrende til vindusvask. Liten tube. Noen som vet hva jeg sikter til? Tusen takk!!
*Lolita* Skrevet 2. februar 2005 #3 Skrevet 2. februar 2005 Hva slag flekker er det? Rødvin? Kaffe? Te? Mat?
Gjest Melk Skrevet 2. februar 2005 #4 Skrevet 2. februar 2005 Hvis du legger dette ut på et annet forum, kan det hende du får mange gode tips....
*Lolita* Skrevet 2. februar 2005 #5 Skrevet 2. februar 2005 Hva slags stoff er kjolen av? Hadde samme problemet selv. Men må nesten vite hva slags flekker det er og hvilket stoff kjolen er i.
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #6 Skrevet 2. februar 2005 Hva slags stoff er kjolen av? Hadde samme problemet selv. Men må nesten vite hva slags flekker det er og hvilket stoff kjolen er i. Chiffon. Flekkene er jeg ikke sikre på hva er faktisk... Men det er Nylonvask jeg siktet til ja. Takk!
*Lolita* Skrevet 2. februar 2005 #7 Skrevet 2. februar 2005 Men hvis det er rødvin og andre stygger merker så hjelper det med vanish spray.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå