Gå til innhold

Jeg å broren min har ett dårlig forhold .Jeg tåler faktisk ikke tryne på han av ulike årsaker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

På julaften skal vi feire hos meg.Moren min ,dattera mi og kanskje broren min kommer.Jeg håper han ikke kommer. I dag lagde datteren min ett julekort på skolen hvor hun skrev .Glad i dere (mormor og onkel)Håper u kommer på julaften.Jeg ønsker ikke at han skal få det kortet fordi jeg vil ikke ha han her på julaften .Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: 6fc39...871

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her med min bror.

Anonymkode: 007cf...948

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På julaften skal vi feire hos meg.Moren min ,dattera mi og kanskje broren min kommer.Jeg håper han ikke kommer. I dag lagde datteren min ett julekort på skolen hvor hun skrev .Glad i dere (mormor og onkel)Håper u kommer på julaften.Jeg ønsker ikke at han skal få det kortet fordi jeg vil ikke ha han her på julaften .Hva hadde dere gjort?

Vokst opp og bitt i meg irritasjonen den ene kvelden i året.

Barnet ditt liker onkelen sin (din bror), og da sender du kortet og ønsker din bror velkommen til dere på julaften. Husk han er også din mors barn, og hun bør da virkelig slippe å føle hun må velge mellom sine barn på julaften.

Anonymkode: a6941...c1e

• Liker 10
Skrevet

Kjøp klistermerker og sett det over akkurat den setningen

Anonymkode: 7600e...3dd

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vokst opp og bitt i meg irritasjonen den ene kvelden i året.

Barnet ditt liker onkelen sin (din bror), og da sender du kortet og ønsker din bror velkommen til dere på julaften. Husk han er også din mors barn, og hun bør da virkelig slippe å føle hun må velge mellom sine barn på julaften.

Anonymkode: a6941...c1e

Vent nå, her kommer det noe mer 😏

Anonymkode: 50a70...297

Skrevet

Hahah, er bare 15 år da, men jeg takler heller ikke broren min!

han er i militæret og alle gleder seg til at han skal komme hjem til jul! Alle bortsett fra meg!! Trynet hans er så sykt irriterende!!

Anonymkode: 4e566...f1c

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hahah, er bare 15 år da, men jeg takler heller ikke broren min!

han er i militæret og alle gleder seg til at han skal komme hjem til jul! Alle bortsett fra meg!! Trynet hans er så sykt irriterende!!

Hva er grunnen til at du ikke takler broren din? Har han gjort deg noe, eller er det bare at han "er irriterende"? Er det sistnevnte vil jeg bare si at det er helt vanlig å synes folk er irriterende når man er 15 år. Det er en del av det å være tenåring - og ha søsken. Jeg er dobbelt så gammel som deg, og broren min er enda eldre - og noen ganger irriterer han vettet av meg. Men man holder jo ut med dem likevel.  

TS: Hva jeg ville gjort kommer an på hva som ligger bak her. Veldig mange grunner vil jeg si at ikke er gode nok - man biter tennene sammen og holder ut den ene dagen. For familiefreden. Å utestenge noen i familien fordi de er "irriterende" er jo ikke greit, for eksempel. Ligger det større og alvorligere ting bak - rus, alkoholproblemer, alvorlige svik og liknende - så trenger du ikke invitere vedkommende. Det er tross alt ikke alt man kan tilgi. Men din datter må jo få føle det hun føler, og det blir feil å ta fra henne retten til å være glad i onkelen sin. 

Anonymkode: 804b7...b7d

Skrevet

Så trist! :icon_frown: Søsknene mine er alltid der for meg. 

Skrevet
1 minutt siden, Bruttonasjonalp skrev:

Så trist! :icon_frown: Søsknene mine er alltid der for meg. 

Det hjelper nok ts.:frkk:

Så lenge det ikke er rus, vold eller noe i den sjangeren så synes jeg du skal la han får dette kortet. Er jo tydelig at din datter har lyst til å ha han der. Hva gjør vi ikke for barna våre.:phaedra:

Anonymkode: 1ef46...003

Skrevet

Vi har ALDRI hatt noe bra forhold.Jeg har egentlig aldri likt han .Egoistisk,selvsentrert,tragisk fyr.Som bor hjemme hos moren min.Søsken trenger ikke alltid være en velsignelse. Det ligger mer bak her en bare irritasjon.Gleder meg til den dagen jeg kan dra til min mor  uten at han er der.Men det er flere år til desverre.Han skal bo der i 5 år til.Og mannen er nesten 40 år.

Skrevet

Han har truet meg.Med å slå til meg.Ganske spesielt.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hjelper nok ts.:frkk:

Så lenge det ikke er rus, vold eller noe i den sjangeren så synes jeg du skal la han får dette kortet. Er jo tydelig at din datter har lyst til å ha han der. Hva gjør vi ikke for barna våre.:phaedra:

Anonymkode: 1ef46...003

Det var ikke meningen å legge sten til TS byrde.  Heller som sympati for at hun ikke har en bror hun kan støtte seg til. Beklager hvis det var dårlig formulert av meg.

Skrevet

Hvis det er ditt hus kan du nekte at han får komme inn, du bestemmer selv hvem som får komme til deg 

Gjest chisandra
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres litt spesielt ut for de fleste det tror jeg, at 40-åringen som bor hjemme hos mor truer med å slå søsteren sin?

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer fra meg 15 igjen!!

broren min har slått meg sååå...

søssteren min også:( hun har ADD da, ikke enkelt å leve med

og nei, ikke du at søssken krangler hele tiden og slår hverandre litt osv.. fordi vi er ikke så små! Søssteren min har angrepet meg, hvor hun har klort meg, slått meg så hardt hun kan osv...

broren min er ikke like ille men han gjør hva han vil med meg uansett, fordi jeg er den svakeste!

og nei jeg slår ikke tilbake eller noe lignende, fordi som sagt er jeg den minste og svakeste

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du burde kanskje blitt mer voksen enn din egen datter?

Anonymkode: 08035...d53

Skrevet

Litt mer enn bare jeg skal slå deg jeg.Som noen her tror.Barnslig. Det hele er trist .At vi er så liten familie men ikke trives sammen.Jeg har lukket han ut fra mitt liv.Klart det kjennes trist.Men datteren min er hos mormor og broren min stadig vekk.Så jeg hindrer ikke hun fra å se min bror.Men gleder meg til jeg kan dra på besøk til min egen mor. Julen er ikke så hyggelig lenger .

Skrevet

Lat som du gir det til han og kast det. :ler:

Nei jeg bare kødda. Hev deg over det og gi det til han så tror jeg du nesten bare får lide deg gjennom jula med han. 

Skrevet
På 18.12.2017 den 19.41, AnonymBruker skrev:

Vi har ALDRI hatt noe bra forhold.Jeg har egentlig aldri likt han .Egoistisk,selvsentrert,tragisk fyr.Som bor hjemme hos moren min.Søsken trenger ikke alltid være en velsignelse. Det ligger mer bak her en bare irritasjon.Gleder meg til den dagen jeg kan dra til min mor  uten at han er der.Men det er flere år til desverre.Han skal bo der i 5 år til.Og mannen er nesten 40 år.

Eh, ok..Dette høres fryktelig ut - har det skjedd noe spesielt - som i incest/overgrep/vold, annet traumatisk? Det høres jo slik ut!

Anonymkode: 07705...41c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...