AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #21 Skrevet 18. desember 2017 Just now, AnonymBruker said: Har du krumkakejern eller steketakke, vil det gå bedre kanskje? Jeg ser for meg at pepperkakedeig i vaffeljern vil renne utover benken,og i tillegg vil de steke ujenvnt og evt bare bli klumpete på en måte? Anonymkode: db045...be8 kanskje Anonymkode: 93c14...47d
QueenOfTheSidewalk Skrevet 18. desember 2017 Forfatter #22 Skrevet 18. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du krumkakejern eller steketakke, vil det gå bedre kanskje? Jeg ser for meg at pepperkakedeig i vaffeljern vil renne utover benken,og i tillegg vil de steke ujenvnt og evt bare bli klumpete på en måte? Anonymkode: db045...be8 Ja tenker kanskje det. Jeg tenke å kjevle den ut først da. Jeg bare synes jeg leste et sted at noen hadde gjort det og at det var vellykket , men jeg har kanskje lest feil. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #23 Skrevet 18. desember 2017 Jeg ville heller prøvd å steke de pepperkakene i stekepanne (snu de og stek på begge sider på svak varme), hvis jeg ikke hadde stekovn. Anonymkode: db045...be8 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #24 Skrevet 18. desember 2017 2 minutter siden, Evilposelos skrev: Ja tenker kanskje det. Jeg tenke å kjevle den ut først da. Jeg bare synes jeg leste et sted at noen hadde gjort det og at det var vellykket , men jeg har kanskje lest feil. Aha Du har rett: "Dette vaffeljernet må du prøve! Wilfa lanserer et vaffeljern som lager skåler. Fyll vaffeljernet med pepperkakedeig eller tortillalefser og topp dem med iskrem eller kylling."https://www.jernia.no/inspirasjon/dette-vaffeljernet-ma-du-prove/ Anonymkode: db045...be8 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #25 Skrevet 18. desember 2017 7 minutter siden, Evilposelos said: Nei osten renner ned og begynner å brenne. Har faktisk opplevd at den brente, men ikke på grunn av ost. Det kan gjøres så enkelt som at du legger brødristeren på siden og lager doble ostesmørbrød (to skiver med ost i mellom). Anonymkode: 819b8...2e6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #26 Skrevet 18. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan gjøres så enkelt som at du legger brødristeren på siden og lager doble ostesmørbrød (to skiver med ost i mellom). Anonymkode: 819b8...2e6 Blir ikke det veldig varmt til kjøkkenbenken (slik at det kan begynne å brenne i kjøkkenbenken)? Eller legger du brødristeren på siden på noe som ikke begynner å brenne, som feks en kald avslått stekeplate? Anonymkode: db045...be8
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #27 Skrevet 18. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir ikke det veldig varmt til kjøkkenbenken (slik at det kan begynne å brenne i kjøkkenbenken)? Eller legger du brødristeren på siden på noe som ikke begynner å brenne, som feks en kald avslått stekeplate? Anonymkode: db045...be8 De fleste brødristere er vel isolert ganske godt på sidene? Min blir i alle fall ikke for varm å ta på. Tror jeg hadde bekymret meg mer over i hvilken retning jeg skulle sikte når de ferdige ostesmørbrødene ble skutt ut! Anonymkode: b7f79...2a2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå