Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det ikke en tråd om den nye ungkars-runden som har begynt på TVN?

Det var 2 ungkarer til å begynne med også skulle DAMENE stemme ut en av de. Mye dramatikk, grining, bitching. I tillegg skal ungkaren bo i huset SAMMEN med damene.

Gjennomsnittsalderen på deltakerne er litt høyere enn tidligere runder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ikke på det men jeg var innom websiden til ABC (kanalen som sender det i USA) og så at der holder de på med Bachlorette 3 med Jen fra Bachelor 3 som The Bachelorette.

(Hun som ble valgt av Andrew Firestone - men det ble tydligvis slutt etter en stund ;) )

Skrevet

Så litt på ungkaren men så skrudde jeg over da hotell cæsar begynte.. hvem ungkar ble det?

Skrevet

det ble han med langt hår. byron,

Skrevet

Skal de ikke gi seg med dette snart? Har de rike ungkarene så store problemer i usa med å skaffe seg dame at de må lage tv ut av det...

Gjest happyending
Skrevet

Som regel vil de vel ha oppmerksomhet rundt seg selv som person og penger, ikke et kjærlighetsforhold.. Det er vel derfor de fleste forholdene har tatt slutt..

Gjest happyending
Skrevet

Rettelse: ALLE forholdene har tatt slutt..

Gjest Anonymous
Skrevet
Rettelse: ALLE forholdene har tatt slutt..

Men de to damene som har være bachelorettes har klart å få forholdene til å vare.

Hun ene (Trista) ble gift og hun andre (Meredith) bor fortsatt sammen med han hun valgte.

Skrevet

Det er slutt mellom Meredith og Ian også. Stod i avisen tidligere denne uken.....

Gjest happyending
Skrevet

Ian som var såå søt... :/ Han vil jeg ha..

Ånei, jeg har jo type :(:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...