AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #1 Skrevet 18. desember 2017 hei, jeg er en jente som ser etter hårvoks får å temme babyhårene mine ved pannen, jeg finner av en eller annen grunn ikke hår voks for jenter (har kanskje ikke sett godt nokk men), og jeg lurer på om det er normalt å da bruke samme hårvoks som menn gjør? Anonymkode: 2c78f...d66
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #2 Skrevet 18. desember 2017 Babyhår får du som regel hvis du har håret stramt bakover. Jo mindre bruk av strikk og lignende, jo mindre babyhår. Babyhår er brukne hårstrå - strikk ødelegger håret. Anonymkode: 24943...fb1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #3 Skrevet 18. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Babyhår får du som regel hvis du har håret stramt bakover. Jo mindre bruk av strikk og lignende, jo mindre babyhår. Babyhår er brukne hårstrå - strikk ødelegger håret. Anonymkode: 24943...fb1 nei, jeg har hatt disse baby-hårene hele livet samme lengde samme sted endrer seg aldri Anonymkode: 2c78f...d66
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #4 Skrevet 18. desember 2017 Ser etter det samme selv! Følger Strikkbruken er desverre uungåelig da jeg jobber i helsevesenet, så stram hestehale hver dag (men som deg har jeg krøller og har alltid hatt babyhår) Anonymkode: 88a98...5b6
FluffyJuggernaut Skrevet 18. desember 2017 #5 Skrevet 18. desember 2017 (endret) Selvfølgelig kan du bruke voks. Så lenge det blir å hjelpe håret ditt, så er det vel det samme hvem som er på reklameplakaten. Endret 18. desember 2017 av FluffyJuggernaut 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #6 Skrevet 18. desember 2017 Har selv dette problemet, men jeg bruker bare stivspray. Håret blir jo så fettete av voks, blir det ikke? Og forresten så er ikke babyhår brukne hårstrå... har drøssevis av dem. Og de har jeg hatt hele livet! Anonymkode: 8a952...6c8
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #7 Skrevet 18. desember 2017 Hvis du føner håret med mousse, og sprayer nedover med tørrspray, ligger hårene nedover hele dagen. Evt. bruk en smoothing krem, utover dagen. Jeg har også babyhår, har hatt det siden jeg var barn. Anonymkode: 1fd02...317
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå