AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #1 Skrevet 18. desember 2017 Da skjedde det igjen. Kiloene raste av i eksamenstida, enda jeg loggførte hva jeg spiste og endte på 2.000-2.500 kcal per dag i snitt. I tillegg drikker jeg noen halvlitere i uka. Hvordan går det an? Om sommeren er det helt motsatt. Da øker vekten av magre måltider. Er 173 cm, veier nå 60 kilo og går cirka en time hver dag. Anonymkode: cff9f...a63
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #2 Skrevet 18. desember 2017 Jeg er helt lik, og for meg er det logisk at forbrenningen øker ved stress. Man får høyere puls og er gjerne mer rastløs enn vanlig. Dette øker forbrenningen. Jeg går alltid ned i vekt i stressa perioder, selv om jeg spiser det samme eller mer sukker i farten. Men her vil du nok få masse svar fra folk som opplever det motsatt. Anonymkode: 06330...905
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #3 Skrevet 18. desember 2017 Samme her. Eksamensperiode og høyt stressnivå og minus 2 kg. Lik på våren. På sommeren slapper jeg av, er roligere og mer bedagelig og legger på meg alle eksamenskiloene igjenAnonymkode: db04a...020
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #4 Skrevet 18. desember 2017 Samme her! Forbrenning øker også når man fryser. Jeg kler meg godt, men fryser likevel en del om vinteren. Så jeg er tynnere enn noen sinne for tiden selv om jeg spiser en del mat. Anonymkode: df804...1bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå