Gjest Cocosa Skrevet 18. desember 2017 #1 Skrevet 18. desember 2017 Er det noen som synes disse oppussingene er fine?! Mørke rom, altfor mye mønster, upraktiske løsninger og stygg pynt er det som går igjen i alle prosjektene, synes jeg. Jeg er for billige og kreative løsninger, men altså.. Det virker mer som om dette er et program for designerne enn de som bor i hjemmene. Her har programmet noe å lære av designeren i Superoppusserne på TV3!
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #3 Skrevet 19. desember 2017 Det de gjør er dritstygt! Den eneste tv-oppusseren jeg ville hatt i mitt hjem, er Halvor Bakke. HAN er flink, han! Anonymkode: 58de8...c11 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #4 Skrevet 19. desember 2017 Enig, synes det meste er både lite estetisk pent og utrolig upraktisk. Å male sirkler på nylagt parkett, bygge opp nivåer i rom, skru ting fast i gulv, vegger og tak gjør at man må totalrenovere om man skal endre på noe. Nytter ikke å bare ommøblere, alt må endres på. Anonymkode: ba102...329 2
Titania Skrevet 19. desember 2017 #5 Skrevet 19. desember 2017 Mye er stygt, men mye av det de har gjort kunne jeg fint hatt i mitt hjem også
Basil Skrevet 19. desember 2017 #6 Skrevet 19. desember 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det de gjør er dritstygt! Den eneste tv-oppusseren jeg ville hatt i mitt hjem, er Halvor Bakke. HAN er flink, han! Anonymkode: 58de8...c11 ENIG 👍🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå