AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #1 Skrevet 18. desember 2017 Etter mye om og menn gikk jeg med på å møte en fyr fra Tinder som jeg bare hadde chattet med i 5 dager. Han kom hjem til meg og vi spiste pizza og så film. Etter at vi hadde spist slo vi av filmen og snakket og spilte kortspill i istedet. Så langt var alt helt uskyldig og hyggelig. Plutselig begynte han å klå veldig (så mye at jeg ble ukomf.), men jeg var avvisende. Før jeg visste ordet av det tok han tak i begge armene mine og dro meg hardt til seg og prøvde seg på et kyss, og det hadde såvidt gått 2 timer!! Jeg ga han kinnet og snudde meg irritert vekk. Sa til han at nå gikk han for fort frem. Etter det var jeg avvisende og foreslo å se resten av filmen fra tidligere. Under filmen satt jeg febrilskt og tenkte på hva slags unnskyldning jeg kunne komme med for å kaste han ut mens han statt og klådde på meg. Jeg hadde verken gjort eller sagt noe som skulle få han til å oppgøre seg slik han gjorde. Han gadd heldigvis ikke engang se ferdig filmen før han fant opp en løgn og sa han måtte stikke. Dette var min første Tinderdate. Vi er begge 18 år. Det er kanskje ikke en sånn veldig stor ting, og jeg er egentlig over det nå. Men jeg lurer på om jeg kanskje var litt surpomp? At gutten ikke gjorde noe galt? Vil jo gå på Tinderdate igjen, men hvis det forventes sex og klining med en gang er ikke det noe for meg... Anonymkode: d2de8...cfd
bortebra Skrevet 18. desember 2017 #2 Skrevet 18. desember 2017 Du har lov å si nei når du ikke har lyst. Og han høres ikke videre elegant ut i fremgangsmåten. Og han burde tatt hint bedre. Ikke gi opp, da. Det er ikke vanlig at folk oppfører seg så klønete! 5
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #3 Skrevet 18. desember 2017 Nei, syntes ikke du var "surpomp" her (er mann selv). Det er lov å prøve seg, men begge parter må respektere hvis den andre trekker seg unna. Da fortsetter man selvfølgelig ikke med å trenge seg på. Men det finnes dessverre en del mennesker som mangler grunnleggende sosiale ferdigheter. Når det er sagt, så er det som regel ikke en god ide å legge opp første date hjemme hos noen, hverken hos deg eller han. Det bør man ta i omgivelser der man kan skape en fin, lett tone og bli bedre kjent Anonymkode: eff9a...051 4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 18. desember 2017 #4 Skrevet 18. desember 2017 Tinder en en pule-app. Hva med å prøve en nettdating side? Og ikke inviter folk hjem til deg på første date. 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #5 Skrevet 18. desember 2017 Sier det samme som Evil over her - ikke be Tinderdates hjem til deg. Møtes ute de første gangene er tryggest. Han kunne vært verre. Han kunne vært en som ikke ga seg... Anonymkode: d4bc4...77c
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #6 Skrevet 18. desember 2017 5 minutter siden, Evilposelos said: Tinder en en pule-app. Hva med å prøve en nettdating side? Og ikke inviter folk hjem til deg på første date. Kjenner mange som har møtt kjærester og samboere på Tinder. Trikset er å ikke si ja til hjemmedater før etter en god del ganger. Tinder er kun en pule-app dersom en vil det, men det er da også mange der som er ute etter noe mer seriøst. Anonymkode: 02c48...10c 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #7 Skrevet 18. desember 2017 Jeg vet Tinder blir sett på som et verktøy for å skaffe seg sex, men jeg tenkte det var mulig å møte noen der likevel. Er ikke interessert i nettdating egentlig, så vil ikke opptette profil på andre nettsider. Jeg vet også at man egentlig ikke skal møtes hjemme på første date, men han her var en jeg virkelig stolte på, av en eller annen rar grunn. Men dette får da bli en lærepenge. Skal aldri mer være med på Tinderdate hjemme hos verken guttene eller meg selv, før jeg virkelig kjenner dem. Ikke bare er det lurt for å kunne ha en sjanse til et ordentlig forhold, men man unngår også kanskje å bli utsatt for overgrep da... Anonymkode: d2de8...cfd
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #8 Skrevet 18. desember 2017 Herregud lurer du virkelig på om han gjorde noe galt? Selvsagt gjorde han noe galt! Han klådde på deg uten ditt samtykke. Uten ditt samtykke!! Det ikke ditt ansvar å kjempe i mot. Han har ikke rett til å gjøre noe uten ditt samtykke. Dessverre er dette en fyr som ikke bryr seg om samtykke. Så han kommer garantert til å forgripe seg på neste jente. Stakkars. Anonymkode: 15130...eab 1
TMI Skrevet 18. desember 2017 #9 Skrevet 18. desember 2017 Du inviterte han hjem til deg.. unnskyld at jeg sier det men hva forventet du egentlig? Han prøvde å kysse deg etter to timer? Skulle han ventet enda lengre? Hvis du ikke ønsker at han tar på deg på daten så sier du fra om det. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #10 Skrevet 18. desember 2017 Nei du var ikke surpomp! Han var creepy! Mange jeg kjenner og inkl meg selv har fått kjæreste via Tinder, men som med dating generelt så er det viktig å på forhånd spørre hva den andre er ute etter (det er en av mine første meldinger når jeg skriver med noen på Tinder "hva ser du etter her inne/hva er du ute etter å finne her inne?" og hvis de sier noe som helst annet enn konkret kjæreste, f eks hehe tar det som det kommer, eller tja vet ikke jeg ville bare sjekke ut hva som var her, så er de ikke ute etter eller klar for kjæreste og da gidder jeg ikke møte de, pluss at jeg skrev i profilen min at jeg kun var ute etter noe seriøst og ikke one night stand) og å kun møtes ute i offentlig rom de 5-10 første gangene for å unngå kleine og pressende situasjoner der den ene har forhåpninger om noe den andre syntes er upassende. Er dessverre mange gutter som tror at film=sex, så det er naturlig for de å prøve seg, men i mine øyne så ser jeg på film for å lære noe (dokumentar som regel) og tenker mitt om fyren om han begynner å klå på meg mens vi ser en dokumentar om regnskogen liksom eller fordi det har vært en scene det megan fox ble kysset i en scifi film om roboter. Tinder fyren din gikk altfor langt når han holdt fast i armene dine, og hadde fortjent å ikke få se ferdig filmen engang men bare fått høre at Nope nei dette går ikke, vennligst ta på deg skoa og dra herifra! Anonymkode: bcd1b...f15 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #11 Skrevet 18. desember 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner mange som har møtt kjærester og samboere på Tinder. Trikset er å ikke si ja til hjemmedater før etter en god del ganger. Tinder er kun en pule-app dersom en vil det, men det er da også mange der som er ute etter noe mer seriøst. Anonymkode: 02c48...10c Haha ute etter noe seriøst du liksom Det var dagens. Anonymkode: f5d7a...39e 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #12 Skrevet 18. desember 2017 Akkurat nå, TMI skrev: Du inviterte han hjem til deg.. unnskyld at jeg sier det men hva forventet du egentlig? Han prøvde å kysse deg etter to timer? Skulle han ventet enda lengre? Hvis du ikke ønsker at han tar på deg på daten så sier du fra om det. Hjemmedate er IKKE synonymt med sex! De hadde akuratt møtt hverandre, så såklart forventer man at fyren ikke går rett på kyssing og intimkontakt! Han burde venta flere uker! Hvis han kun ønsker sex så sier han fra om det før han kommer og sier at film ikke er noe vits for han vil bare ha sex uansett! Anonymkode: bcd1b...f15 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #13 Skrevet 18. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: ute i offentlig rom de 5-10 første gangene for å unngå kleine og pressende situasjoner d Det var voldsomt mange ganger synes jeg. Du vet vel før det om du er keen eller ikke? Tror ikke jeg hadde møtt noen såpass mange ganger ute før hjemmedate. Anonymkode: 8d4b3...7b1 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #14 Skrevet 18. desember 2017 Du gjorde ingenting galt. Om noe burde du kastet han ut tidligere. Et godt tips til deg: møt nye gutter på et tryggere sted. De første datene kan være på cafe/bar/kino. Man vet jo aldri. Anonymkode: bd2ff...d0e 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #15 Skrevet 18. desember 2017 Altså.. chatter du såvidt med en fyr på Tinder også inviterer rett hjem, da er det inneforstått at det er snakk om sex. Vil du møte en evt kjæreste får du ta en normal date. Anonymkode: 19991...0c0
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #16 Skrevet 18. desember 2017 Vi snakket konstant, og han var av typen som spurte meg 3 ganger om dagen om hvordan jeg hadde det. Jeg sa jeg ikke var ute etter engangs greie, og han sa han ville bli kjent med meg og var ute etter forhold. Han var så utrolig overbevisende. Helt anderledes fra andre jeg har snakket med fra Tinder. Stolte liksom på han fordi han var så direkte og ærlig på chat. Ble liksom så naiv da jeg snakket med han. Har pratet med en annen gutt i 3 uker, men han ber meg hele tiden hjem til han, så han har jeg ikke møtt enda. Har foreslått Kino og tur, men da har han avlyst, og foreslått film hjemme hos han. Har spurt hva han er ute etter, og han har sagt forhold, men på chat virker det ikke sånn. Men nå får jeg ta dette som en lærepenge. Var vel en feil fra min side; Ikke møtes etter få dager med chat (var redd han ville miste interessen), ikke møtes hjemme (da blir det alltid avlyst). Anonymkode: d2de8...cfd
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #17 Skrevet 18. desember 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var voldsomt mange ganger synes jeg. Du vet vel før det om du er keen eller ikke? Tror ikke jeg hadde møtt noen såpass mange ganger ute før hjemmedate. Anonymkode: 8d4b3...7b1 Nei, man vet ikke etter bare 5 treff om det er noen man vil dele mange år av livet sitt med akuratt. Kunne godt hatt hjemmedate med matlaging det 8 treffet liksom, men da på dagtid eller tidlig ettermiddag og inneforstått på forhånd at begge skulle hjem til hver av seg for å sove etterpå, og ikke kveldsdate som leder til overnatting og i hvert fall ikke sex. En så utolmodig fyr som deg hadde ikke jeg møtt igjen i hvertfall hvis du syntes 5-10 treff før sex er voldsomt mange ganger. Anonymkode: bcd1b...f15 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #18 Skrevet 18. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi snakket konstant, og han var av typen som spurte meg 3 ganger om dagen om hvordan jeg hadde det. Jeg sa jeg ikke var ute etter engangs greie, og han sa han ville bli kjent med meg og var ute etter forhold. Han var så utrolig overbevisende. Helt anderledes fra andre jeg har snakket med fra Tinder. Stolte liksom på han fordi han var så direkte og ærlig på chat. Ble liksom så naiv da jeg snakket med han. Har pratet med en annen gutt i 3 uker, men han ber meg hele tiden hjem til han, så han har jeg ikke møtt enda. Har foreslått Kino og tur, men da har han avlyst, og foreslått film hjemme hos han. Har spurt hva han er ute etter, og han har sagt forhold, men på chat virker det ikke sånn. Men nå får jeg ta dette som en lærepenge. Var vel en feil fra min side; Ikke møtes etter få dager med chat (var redd han ville miste interessen), ikke møtes hjemme (da blir det alltid avlyst). Anonymkode: d2de8...cfd Ja ta det som en lærepenge ts, og han som hele tiden ber deg hjem til han og avlyser når du foreslår andre type dates, han er også kun ute etter sex. Han vil ha kjæreste for å få tilgang på fast sex , og kunne sikkert blitt kjæreste med hvem som helst som ga han sex, så da er han ikke mye seriøs hvertfall. Sånne type forhold ender etter 6 mnd når han får tilgang på en ny å ha sex med. Og ikke hør på hva de sier , men legg merke til hva de gjør. Om de sier de er ute etter å bli kjent, men bare spør deg om hvordan det går, og ikke noe om hva du har opplevd i livet, hva du liker å gjøre, hvordan du ser for deg å leve som pensjonist, hva du syntes om samfunnet og hvordan du vil forme samfunnet, og prøver å finne ut av verdiene, moralene og de indre interessene dine (ikke bare de overfladiske som er et standarsspørsmål "hva liker du å gjøre da?" nei trene og henge med venner liksom) , så er de allikevel ikke så veldig interessert i å bli kjent med DEG, men vil bare groome deg for å bli kjent med kroppen din. vel ja poenget mitt er, lær deg å skille klinten fra hveten som det heter Anonymkode: bcd1b...f15
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #19 Skrevet 18. desember 2017 Hvorfor utelukker det å være ute etter sex det å være ute etter noe seriøst? Jeg skjønner ikke. Anonymkode: 77f3e...004
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #20 Skrevet 18. desember 2017 Fra noen av kommentarene her virker det som at invitasjon hjem har veldig stor risiko for å bli misforstått som invitasjon til sex. Generelt er det aldri lurt av en kvinne å invitere hjem en mann hun aldri tidligere har møtt. Èn ting er risikoen for misforståelse mtp sex. En annen grunn er at hvis fyren er en drittsekk og tar skikkelig tak i deg så har du som kvinne ikke nubbbesjans til å komme deg unna ham. En tredje grunn er at du ikke aner hvordan han ter seg, og hvis han ter seg upassende så blir det ubehagelig å be ham dra. Ikke ta med deg fremmede inn i safe zone-en din. Anonymkode: 42dd7...94f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå