AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #1 Skrevet 18. desember 2017 Hehe, dum overskrift, jeg vet. Men problemet er at jeg har en venn som liker meg, og han er en skikkelig bra fyr, vi snakker veldig lett sammen, og alt. Men jeg klarer ikke ha nooooe følelser likevel, på den måten... men jeg vil! Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 876e8...fa7
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #2 Skrevet 18. desember 2017 Ikke press følelsene frem. De kommer av seg selv om det er meningen. Ville bare tatt det med ro og ikke stresset. Anonymkode: 95e78...9be 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #4 Skrevet 19. desember 2017 Ligg med han! Anonymkode: cdd71...fd0
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #5 Skrevet 19. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ligg med han! Anonymkode: cdd71...fd0 Det kan funke å bli fysisk med noen, men da må hun ha lyst til det i utgangspunktet. Å ha sex med noen bare for å se om det kommer følelser kan i verste fall gjøre at hun ser ned på både ham og seg selv i etterkant. Anonymkode: 5026d...741 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå