AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #1 Skrevet 18. desember 2017 Er det noen som har erfaring med å levere inn gammelt tøy til HM, Lindex eller Kappahl? Ser at det står at man skal levere inn tøyet i en lukket pose så får man rabatt på neste kjøp, men hvor full må posen være? Må den være helt stappfull eller kan jeg levere inn en halvfull pose med 5-6 plagg? Bor nærmere kjøpesenteret enn der det er en Uff-container, så hadde vært fint om butikkene tar i mot. Anonymkode: 4ebb9...f5d
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #2 Skrevet 18. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som har erfaring med å levere inn gammelt tøy til HM, Lindex eller Kappahl? Ser at det står at man skal levere inn tøyet i en lukket pose så får man rabatt på neste kjøp, men hvor full må posen være? Må den være helt stappfull eller kan jeg levere inn en halvfull pose med 5-6 plagg? Bor nærmere kjøpesenteret enn der det er en Uff-container, så hadde vært fint om butikkene tar i mot. Anonymkode: 4ebb9...f5d Ordningen er ny for meg. Hvor har du funnet info om den? Må klærne være kjøpt i de butikkene de tilbakeleveres til? Jeg vet at fretex syr nytt av gammelt. Anonymkode: edad1...8db
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #3 Skrevet 19. desember 2017 På 18. desember 2017 den 15.12, AnonymBruker skrev: Ordningen er ny for meg. Hvor har du funnet info om den? Må klærne være kjøpt i de butikkene de tilbakeleveres til? Jeg vet at fretex syr nytt av gammelt. Anonymkode: edad1...8db Du kan lese om det her: https://www.kappahl.com/nn-NO/om-kappahl/barekraft/produktansvar/tekstilinnsamling/ http://about.lindex.com/no/lindex-satser-stort-pa-tekstilgjenvinning/ http://www.hm.com/no/inspiration/ladies/bring-it-on Anonymkode: 4ebb9...f5d 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #4 Skrevet 18. januar 2021 Gammel tråd men er det noen som gjør dette? Hvor mye leverer du in og hva får du? Anonymkode: d9474...82b 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #5 Skrevet 18. januar 2021 Har levert inn bæreposer med klær til HM sånn dann og vann de siste par årene. Før hadde de begrensing på 2 poser men ikke nå lenger. (Ikke på min HM iallefall). Får rabattkupong på 10%. Ikke alltid jeg bryr meg om å få den kupongen. De tar imot klær fra alle merker. Fin ordning. Kid har også begynt å ta imot brukte tekstiler; håndklær, sengetøy etc.. Anonymkode: c9d0c...710 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #6 Skrevet 18. januar 2021 Meg igjen.. mine poser er sånn 3/4 fulle. Slik at jeg får knyttet dem igjen. Vet ikke hvor fulle de må være. Ingen har sjekket her iallefall. Jeg legger dem oppi boksen for gjenvinning inne i butikken bare. Anonymkode: c9d0c...710 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #7 Skrevet 7. januar 2023 Vet dette er gammel tråd, men ville høre om noen vet om kappahl og hm fortsatt tar imot klær og gir deg rabattkupong? 😊 Anonymkode: ca451...98b
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #8 Skrevet 7. januar 2023 Hm gjør i hvert fall det. Anonymkode: c68a0...ee3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå