Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg har hatt en kjemisk graviditet?

Hadde svak positiv test ca 11 dpo, for så å bli helt negativ igjen de neste dagene. Mye smerter, murringer i 1 uke. Mer ømme og spente bryst enn før, og det startet tidligere. Aldri kjent så mange «symptomer» på graviditet før. Fikk mensen i går, og det er så utrolig mye kongler. Ikke så stor mengde, men som sagt mer koagler. Har fortsatt spente og ømme bryst, noe som egentlig bruker å forsvinne første dag i mens... Har mer menssmerter nå enn jeg noen gang har hatt. 

Kan det være kjemisk? Tok ut hormonspiral i oktober, og normal syklus helt siden da. Er så redd jeg har tette eggledere, så blir egentlig «glad» hvis jeg har hatt kjemisk. Da kan jeg utelukke den frykten kanskje... 

Supert om noen kan gi noen svar :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som kjemisk uten at jeg kan bekrefte det. Jeg har hatt 2, og begge gangene hadde jeg positive tester. Noen dager sterkere, andre dager svakere. Jeg visste at jeg var gravid, men dessverre nok gikk det ikke som det skulle. Mensen var smertefull, koagler var det og.. Nå kan du sitte og gruble, hvis du ikke har tatt en blodprøve, så er det kun ren spekulering... når det er sagt, så hadde jeg nok sagt ja - det kan være det var kjemisk. 

Skrevet

Jeg tror jeg opplevde kjemisk i begynnelsen av oktober. Begynte å fossblø rundt dag 20, rakk aldri å teste :( Jeg kjenner meg igjen i alt du beskriver. Blødde mye mer vanlig og blødde i en dag mer enn hva som er vanlig for min syklus. Var også vanvittig vondt og hadde farget utflod i en uke etterpå, uten at det minnet om spotting. 

Anbefaler en tur til gyn hvis du er redd for tette eggledere, de kan gi svar. Lykke til. 

Anonymkode: 42a5b...c8a

Skrevet

Jeg har hørt når hcg under 50, er det ofte (ikke alltid) kjemisk graviditet.

Anonymkode: bb4c7...58a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...