Profectus95 Skrevet 18. desember 2017 #1 Skrevet 18. desember 2017 Noen som har erfaring? Hvordan kan man finne dette? Vurderer å pantsette bunaden for å få råd til siste eksamensavgiftene, men fristen er 8.1 og jeg får neste lønn 15.1. Tør rett og slett ikke å satse på at det er greit å utsette betalingen 1 uke..spurt skolen om utsettelse uten hell.
ajarRun Skrevet 18. desember 2017 #2 Skrevet 18. desember 2017 Be om forskudd? Aner ikke om noen som tar dikkerhet i bunad...
Profectus95 Skrevet 18. desember 2017 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2017 Fikk bare beskjed om at kommunen har automatisk trekk 15. Hver mnd. Så til og med når det er feil på timelistene må man vente til neste 15. (Opplevd det selv) men takk for råd.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #4 Skrevet 18. desember 2017 1 time siden, Profectus95 skrev: Noen som har erfaring? Hvordan kan man finne dette? Vurderer å pantsette bunaden for å få råd til siste eksamensavgiftene, men fristen er 8.1 og jeg får neste lønn 15.1. Tør rett og slett ikke å satse på at det er greit å utsette betalingen 1 uke..spurt skolen om utsettelse uten hell. Der er ett pantekontor,det finner du i Oslo, om det ikke er nedlagt. Å pantsette en bunad for et privatlån hos fremmede er meget risikabelt. Jeg ville heller søkt om et kredittkort og betalt eksamnsavgiftene med det og nedbetalt straks du får lønn. Når det er snakk om en uke så er det ikke mye renter du pådrar deg. Anonymkode: d8147...33c
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #5 Skrevet 18. desember 2017 Du kan pantsette gjenstander hos Lånekontoret i Oslo, de er eid av Nordea så burde kunne stole på at ting blir gjort riktig. Anonymkode: 78046...3d8 1
asterix Skrevet 20. desember 2017 #6 Skrevet 20. desember 2017 Hvis du har kredittkort kan du betale fra det og sette inn penger igjen med det samme du får lønn. Blir ikke voldsomt mye renter på noen få dager.
T-Rex Skrevet 20. desember 2017 #7 Skrevet 20. desember 2017 Et pantelån gir deg en brøkdel av hva du ville få for å selge gjenstanden du panter. Og når du er i en sånn situasjon, er det lite håp om at du kan gjeninndrive pantet. Er det så ille, så selg. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #8 Skrevet 21. desember 2017 Ja, pantelån er ikke en god løsning. Jeg har bare mistet penger og ting på den. Hvorfor ikke sammenligne noen forskjellige lån på coolfinans.com og se hva du kan finne. Eller spør slektninger og venner. Eller selg noe på finn.no. Anonymkode: 42312...f5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå