Valeriana Skrevet 18. desember 2017 #1 Skrevet 18. desember 2017 Jeg opplever at typen min, som jeg har vært sammen med i 1.5 år er så glad i å se på og gjerne flørte åpenlyst med andre damer at jeg blir irritert og lei meg hver eneste gang vi er ute. Jeg har ikke det behovet selv og forstår meg ikke på oppførselen hans. Kan dere som er menn forklare meg hvorfor det er slik? Jeg hadde forstått det om vi hadde et langt forhold bak oss, men han sjokkerte meg med å gjøre dette allerede første kvelden vi var sammen. Vi har det bra på alle andre måter, og vi snakker mye om det jeg ser på som problematisk. Jeg føler han synes jeg er smålig, og det hadde jeg vært den første til å innrømme også, hvis ikke det hadde vært i så stort omfang som det er. Han har sagt i fylla at han tenker på hvordan han skulle knullet de for å få de til å skrike. Flere på en gang og jeg må gjerne bli med. Det kan såklart avslås som fyllevrøvl, men i edru tilstand pleier han å nesten ''grynte'' når han ser en flott jente eller ti. På ferie skjedde dette kanskje ti-tjue ganger om dagen. Jeg merker at jeg blir sint og har lyst til å hevne meg, men det vil bli en type forhold som jeg er lite interessert i å ha. Vi har sex ofte, selv om jeg av og til blir avtent av oppførselen hans. Det skal også sies at jeg har vært i et langvarig forhold før der kjæresten min la an på hver eneste venninne jeg hadde og ville samtidig ikke ha sex med meg. Vi endte opp i et sexløst og særdeles ulykkelig forhold. Jeg orker ikke veldig mye av denne oppførselen og har ikke lyst til å gå ut sammen med han hvis han ikke kan la være. Hvordan hadde andre damer i min situasjon reagert? Han sier at eks-en hans synes det bare var flott at han siklet på andre jenter. Jeg har ikke hørt om noe lignende tror jeg..
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #2 Skrevet 18. desember 2017 Jeg hadde slått opp og kan ikke nøle med å råde deg til det samme! Dere har bare vært sammen 1,5 år, og sånn har han vært fra starten av?! Han har ikke respekt for deg! 10-20 ganger om dagen når dere var på ferie?! Fy faen! Han er ikke en singel fyr på ferie med kompisen sin, men burde være så forelska og lykkelig over å være på ferie med kjæresten sin at han ikke engang evnet å tenne på noen andre og kun ha deg i fokus! Tenk hvordan han er etter 3 år sammen, eller 5 år, eller 15 år, du er sammen med en mann som ikke er sammen med deg fordi han oppriktig elsker deg, han respekterer deg ikke og du kan banne på at han kommer til å være utro og ikke se noe problem med å være utro, når han ikke ser noe problem med å flørte med andre damer, snakke om at han vil knulle andre damer og grynte på andre damer 20 ganger om dagen når du er sammen med han! Han juger om eksen sin, det er noe han sier for å manipulere deg og tvinge deg til å godta sånn drittsekk oppførsel, vedder på at det var nettopp pga den oppførselen hans at det ble slutt mellom de jeg! Han der skulle ikke vært i noe forhold i det hele tatt, han vil bare være i et forhold for å få fast sex, for det der er ikke kjærlighet eller respekt eller lojalitet i hvertfall! Som er grunnpilarene for et bra forhold!... Seriøst, du fortjener så sykt mye bedre. Det nytter ikke at han SIER han elsker deg , når han oppfører seg stikk motsatt. Det der skal du IKKE finne deg i. Æsj for en usmakelig, frekk dritt. Anonymkode: ad2eb...d41 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå