Gå til innhold

Hunden klør under øyet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hunden min begynte å få en stor klump under det ene øyet. Det så væskefylt ut. Myk som en pute og ikke en fettklump. "Puten" var like stort som øyet litt hunden selv og kanskje litt større. Etter noen dager gikk puten vekk, og nå har hun sikkert klødd og klort seg selv hvor puten pleide å være. Mistet litt pels på stedet. Noen som kjenner seg igjen? (Rase; italiensk mynde).

Anonymkode: d5742...4c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta ein telefon til ein vetrinær og spørre?

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Rødtoppen skrev:

Ta ein telefon til ein vetrinær og spørre?

Dem skal alltid ha hunden inn til sjekk da, og det er urovekkende dyrt! Går der om jeg virkelig må, og når hunden har vanlige timer. Men nå spør jeg i tilfelle noen kjenner igjen dette problemet.

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Dem skal alltid ha hunden inn til sjekk da, og det er urovekkende dyrt! Går der om jeg virkelig må, og når hunden har vanlige timer. Men nå spør jeg i tilfelle noen kjenner igjen dette problemet.

Hva??!

Fattigfranser skal ikke ha dyr!

Anonymkode: 996f6...4d7

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva??!

Synes du er litt streng nå. Alle som vil, kan ha dyr. Jeg er faktisk enig i at diverse er dyrt og det er unødvendig med konsultasjonstime for dyr hvis det ikke trengs. Datteren til en venninne har en hund som dyrlegen vil sjekke hele tiden for ingen grunn. Og ja de fleste her inne kommer med spørsmål i tilfelle noen har peiling på svaret. Så ikke vær så dømmende med en gang! Hva vet du om hun/han er fattig? Og vil du at dyr skal bli mishandlet eller bo hos noen med dårlig råd? Opp til deg surpomp!

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva??!

Kaller meg fattigfrans? Det er jeg ikke! Jeg var kun ute etter mulig svar. Ikke bli kalt for noe som ikke stemmer og det er sånne som deg som ikke har et liv, og heller plager andre. Ikke kommenter hvis du ikke har et svar til meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...