AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #1 Skrevet 18. desember 2017 Hva er pros og cons ved å være helt ærlig i medarbeidersamtale - når man har jobbet på samme sted i 9 år, er møkk lei, søker nytt og er i tillegg ikke fornøyd med «ny» sjef som startet for 3 år siden? Hvis en sier at en er lei og søker annet blir en jo forbigått og mentalt koblet ut som i «da investerer vi ikke mer i deg». Sjefen på sin side er nok ikke helt fornøyd med produksjonen. «Alt var bedre før med den gamle sjefen». -Hjelp tas i mot med takk- Anonymkode: c6d6c...107
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #2 Skrevet 18. desember 2017 Som om jeg skulle skrevet det selv. Søker desperat nye jobber, da både lønn og arbeidsmiljø er forferdelig der jeg er. Hadde nylig medarbeidersamtale. Jeg uttrykte til en viss grad noe av problematikken, men var ikke ærlig om hvor ille det var eller at jeg aktivt så etter andre ting. Forrige uke måtte jeg ta en dag fri fra jobben. Den senkede inntekten har latt meg i et økonomisk hull og det åpne kontorlandskapet går på helsa løs. Jeg gråt fra jeg våknet, og for første gang bestemte meg for å bli hjemme. Nå har jeg fått spørsmål om å "fortsette" medarbeidersamtalen, så det skjønner nok at noe er galt. Men jeg aner ikke HVOR mye jeg egentlig kan si. Anonymkode: f4c65...414 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #3 Skrevet 18. desember 2017 Åpne kontorlandskap høres ut som mekka for årsak til sykemeldinger. Anonymkode: c6d6c...107 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #4 Skrevet 18. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åpne kontorlandskap høres ut som mekka for årsak til sykemeldinger. Anonymkode: c6d6c...107 Synes veldig synd på dere som mistrives i åpent kontorlandskap. Jeg forstår det så veldig godt fordi jeg greier ikke jobbe med studiene i åpent landskap med masse studenter rundt, da går jeg heller hjem og sitter i ro med arbeidet. For noe drit at dette har blitt så vanlig Anonymkode: 4f300...d13 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #5 Skrevet 18. desember 2017 Dersom det finnes mulighet for endring ville jeg vært ærlig på hva jeg er misfornøyd med, men ikke sagt at jeg vurderer å bytte. Er du helt sikker på at du skal bytte jobb uansett, ville jeg bare kommet med noe pjatt for å fylle samtalen, Anonymkode: 151b6...73e
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #6 Skrevet 19. desember 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Dersom det finnes mulighet for endring ville jeg vært ærlig på hva jeg er misfornøyd med, men ikke sagt at jeg vurderer å bytte. Er du helt sikker på at du skal bytte jobb uansett, ville jeg bare kommet med noe pjatt for å fylle samtalen, Anonymkode: 151b6...73e Den såg jeg ikke. Godt forslag! 🙂 Anonymkode: c6d6c...107
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #7 Skrevet 19. desember 2017 På 18.12.2017 den 17.25, AnonymBruker skrev: Dersom det finnes mulighet for endring ville jeg vært ærlig på hva jeg er misfornøyd med, men ikke sagt at jeg vurderer å bytte. Er du helt sikker på at du skal bytte jobb uansett, ville jeg bare kommet med noe pjatt for å fylle samtalen, Anonymkode: 151b6...73e Ja, men tar så lang tid...har søkt på 8 stillinger og ikke hørt noe, samt to før de med avslag "gikk ikke videre". Anonymkode: c6d6c...107
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå