Gå til innhold

Sender/får du julekort i posten?

Anbefalte innlegg

Gjest Pepperkaka
Skrevet

Hei, sender julekort til venner og familie selv hvert år. Ca 40 stk, stor familie. Mottar mellom 10-15 stk selv.

Jeg lurer veldig på sender du julekort? Eventuelt hvor mange?

Får du julekort? Eventuelt hvor mange?

Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Ikke nå lengre, sendte og fikk før av min mormor, men nå er hun ikke blant hos lengre..

Skrevet

Sendt noen nå, til de jeg får fra, kommer det ikke noe igjen er det stopp. Men kommer som regel tett opp mot jul

Gjest TrailerEnka
Skrevet (endret)

—————

Endret av TrailerEnka
Skrevet

Ja, sender ca 20-25 julekort. Får kanskje 10-15 igjen. 

Skrevet

Sender aldri. Får 4-5 stk, stort sett fra de vi kjenner med barn. 

Anonymkode: 12e01...d08

Skrevet

Vi sender julekort fortsatt, men jeg har inntrykk av at færre og færre andre gjør det. Jeg syns det er koselig både å sende og å få.

Vi sender vel ca 40. I år har vi foreløpig fått 8 eller noe tilbake.....det pleier å komme noen flere sånn rett før jul, så tipper vi ender på max 50% av hva vi selv sendte ut.

Skrevet

Skulle ønske at jeg fikk julekort jeg. 

Anonymkode: 39e2d...655

Skrevet

Sender ingen julekort. Får 5-6 stykker selv nå, det var atskillig flere før. Etterhvert som venners barn har vokst til er det mer og mer slutt på skrytejulekortene. 

Anonymkode: 0cd9f...4ff

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sender ingen julekort. Får 5-6 stykker selv nå, det var atskillig flere før. Etterhvert som venners barn har vokst til er det mer og mer slutt på skrytejulekortene. 

Anonymkode: 0cd9f...4ff

Litt av en holdning du har

Anonymkode: 39e2d...655

Skrevet

Dessverre. De siste par årene har jeg ikke hatt kapasitet, men har alltid sendt mange. Og fått mange (dog færre enn jeg har sendt). Synes det er trist med såkalt julekort på mail. Det gir meg ingenting. Jeg vil ha og henge opp på julebåndt på kjøkkenet. Som alltid før.

Skrevet

Sender ca 40 julekort hvert år. Får kanskje 7 i posten selv. Trist at det er så få som sender julekort, de vi får av er stort sett eldre slektninger.

Anonymkode: 101e1...904

Gjest Pepperkaka
Skrevet
6 timer siden, *Emma* skrev:

Vi sender julekort fortsatt, men jeg har inntrykk av at færre og færre andre gjør det. Jeg syns det er koselig både å sende og å få.

Vi sender vel ca 40. I år har vi foreløpig fått 8 eller noe tilbake.....det pleier å komme noen flere sånn rett før jul, så tipper vi ender på max 50% av hva vi selv sendte ut.

Det inntrykket har jeg og, i år har vi fått et kort😅 det var derfor jeg startet tåden, av ren nysgjerrighet. Hehe! Vi har bytta adresse i år, så «håper» litt det er derfor, synes det er veldig koselig med julekort!

Skrevet

Har sendt ti julekort, fått 1. Og det var ikke engang fra noen av de jeg sendte til...! Sender stor sett til familie som bor på andre kanter.

Anonymkode: 800ab...44d

Skrevet

Lager og sender ca 20 . Får 5-6 igjen... 

Skrevet

Sender ikke, fikk ett for 5-6 år siden og ett i år.

Anonymkode: dfcee...f2d

Skrevet

Ja, jeg sender julekort til nære slektninger og gode venner. Onkler og tanter har falt bort, men vi holder tradisjonen i hevd.

Koselig å gi, koselig å få. Fikk et senest i dag.

Skrevet

Sender hvert år. Sender ca 20. Mange hører jeg ikke fra,  men ikke derfor jeg sender. Har tenkt på det....hva tenker de som får julekort hvert år, men ikke sender selv. Syns det er en fin tradisjon

Anonymkode: f431f...7c2

Skrevet

Jeg får alltid julekort i posten av mamma, selv om vi sees ofte og hun feirer jul hos meg :hjerte::fnise:  Og så sender jeg og en god venninne julekort m/ julegave til hverandre, vi bor i ulike deler av landet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...