Gå til innhold

Hvilke er dine favoritt-barneserier/filmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ettersom det er en del tråder for tiden om voksne (uten barn) som ser på barneserier/filmer, så tenkte jeg det kunne være morsomt å høre hvilke serier/filmer som er KG-lesernes favoritter :) 

Her er mine:

Shaun the Sheep, Shrek, Despicable Me, Minions, Madagaskar, Madagaskarpingvinene, Istid og Harry Potter, for å nevne noen. Og så selvsagt klassikerne fra min barndom som jeg gjerne ser igjen som voksen - Emil i Lønneberget, Pippi Langstrømpe, Vi barna i Bråkmakergata, Tjorven - egentlig det meste av Astrid Lindgren, og Rumlingane. Og det blir ikke jul uten Tre nøtter til Askepott og Donald Duck :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pokémon og simpsons er de to tegnseriene jeg bruker å følge med på :) Liker veldig godt Disney sine gamle animasjonsfilmer, og de live action filmene basert på gamle tegneserier som for eksempel Paddington. Så 2 i går og den var utrolig bra :) Liker også Shrek, Madagaskar og Istid :)

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Pokémon og simpsons er de to tegnseriene jeg bruker å følge med på :) Liker veldig godt Disney sine gamle animasjonsfilmer, og de live action filmene basert på gamle tegneserier som for eksempel Paddington. Så 2 i går og den var utrolig bra :) Liker også Shrek, Madagaskar og Istid :)

The Simpsons er ikke en barneserie. Det er en tegneserie som er laget for voksne men barn kan se på den.

Det er ikke slik at alle tegneserier er laget for barn.

Anonymkode: d0315...d25

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

The Simpsons er ikke en barneserie. Det er en tegneserie som er laget for voksne men barn kan se på den.

Det er ikke slik at alle tegneserier er laget for barn.

Anonymkode: d0315...d25

Jeg nevnte tegneserier som jeg ser på 

Skrevet

Anonymkode: 7cb5b...aa2

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Istid 3 syntes jeg var utrolig morsom, bedre enn de første. Og kongeriket for en lama.

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Looney Tunes liker jeg like godt nå som 34 åring som jeg gjorde da jeg var 4. 

Skrevet

Flukten fra Dyreskogen.

• Liker 1
Skrevet

Flukten fra Dyreskogen, Mumfie, Mummidalen, Den lille havfruen, Wall-E, Moana, Monsterbedriften og listen fortsetter og fortsetter :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...