Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

STORE BOKSTAVER :wink: hehe

Hehe, ja, fikk litt hjelp av kjæresten akkurat og da gikk det.

Takk for hjelpen! :D

Gjest Catwoman
Skrevet

fant ut...men på 15 var det stopp. Er vel en sånn bilderedigeringssak, så da er den umulig for meg.

Skrevet

Dette var kjempegøy! Klarte nr 15 også. I et bildebehandlingsprogram, byttet ut svake farger med sterke farger, og da kunne jeg skimte en adresse. Så jeg byttet litt og endret på toleransen så kom det klart fram.

Skrevet

De neste oppgavene er heldigvis mye lettere. Hadde sett for meg en lang dag med å tyde bilder/koder, men det gikk jo greit.

Gjest Catwoman
Skrevet

kan noen gi meg svaret på nummer 15? har ikke noen mulighet til å finne ut av den jeg, uten noe bildebehandlingsprogram.

Skrevet
kan noen gi meg svaret på nummer 15? har ikke noen mulighet til å finne ut av den jeg' date=' uten noe bildebehandlingsprogram.[/quote']

kelxly.htm

Skriver det så lite, i tilfelle noen vil løse det selv.

Skrevet

Skjønner ikke nr 6.. :-?

Gjest Catwoman
Skrevet

unnskyld, den funket vist. Bare jeg som hadde glemt en liten ting. :wink: Takker

Gjest Mrs. Potter
Skrevet
Skjønner ikke nr 6.. :-?

Ikke jeg heller..

Skrevet

Ikke jeg heller..

har gitt opp jeg, fordi jeg ikke kom videre derfra... dessuten er det nok ikke laget for Opera, men kun for IE. :-(

Skrevet

Ikke jeg heller..

Høyreklikk på krysset og velg properties. Da kommer det opp en URL som du kopierer inn i adressefeltet og vips kommer løsningen fram.

Gjest Catwoman
Skrevet

hvordan skal de kodene løses da? på samme måte som de tidligere, eller er det en slags rebus? hva skal jeg fram til et ord, vilkårlige bokstaver etc?

Skrevet

Nei, kodene løses på en helt annen måte. Lite hint: word kan være til hjelp.

Gjest Catwoman
Skrevet

ok.takk :-) Forsto opplegget nå.. kan ikke morsespråket bare :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...