Gjest Melk Skrevet 5. februar 2005 #41 Skrevet 5. februar 2005 Du får ikke bunna! Ikke er det følelser i bunnen som nevnt tidligere. Hva i alle dager kommer det av at jeg får dritvondt og skriker au når det skjer? Innbildning?
Gjest Tiriltunge, i.i. Skrevet 7. februar 2005 #42 Skrevet 7. februar 2005 Jeg liker å bli bunna, men så liker jeg da også sex som inneholder en viss andel smerte også...
Gjest Berlioz Skrevet 8. februar 2005 #43 Skrevet 8. februar 2005 Det overrasker meg at ingen har nevnt livmorhalsen ennå. Det er når livmorhalsen blir truffet av penis at det kan oppleves som vond "bunning". Noen kvinner har en liten, tilbaketrukket livmorhals, mens andre kan ha en større som kan komme "i veien" ved dyp inntrengning. Derfor kan dette oppleves som et problem for enkelte, eller faktisk ganske mange kvinner. Jeg forsto som velutstyrt mann ikke dette problemet før en lege ga meg følgende bilde på smerten en kvinne kan oppleve ved for dyp og hard inntrengning: - Det kan sammenlignes med slag mot testiklene. Det var alt som skulle til for mitt vedkommende. Alle menn med en viss erfaring med herresykkel i oppveksten, bør derved kunne forstå dette klinkende klart. Særlig det med kvalme... Har man som jeg en kjæreste som opplever det som beskrevet ovenfor, må man simpelthen finne nye vinkler og teknikker. Deilig er det, okke som:-) Ha en god dag
Nick Etmitt Skrevet 8. februar 2005 #44 Skrevet 8. februar 2005 Forskjell på tranghet, ja - men dybden er tilnærmet lik hos alle kvinner. Basic biologi det... Med all respekt, det du sier her er tøv. Det er stoooor forskjell i dybden også. Jeg har opplevd en jente som neppe var mer enn 10-12 cm dyp, selv om hun var våt og opphisset, og andre som har virket som "bunnløse brønner".
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #45 Skrevet 8. februar 2005 Jeg liker veldig godt å bli bunna, men får forferdelig vondt om livmortappen bli truffet MEN det er ikke noe problem - for meg funker det å legge bena på ryggen eller skuldrene til superelskern (samboern min ), eller at han tar meg bakfra, eller aller best; at jeg sitter øverst og styrer hele showet så kvikt eller saaakte jeg vil
Hu i Svingen Skrevet 8. februar 2005 #46 Skrevet 8. februar 2005 Med all respekt, det du sier her er tøv. Det er stoooor forskjell i dybden også. Jeg har opplevd en jente som neppe var mer enn 10-12 cm dyp, selv om hun var våt og opphisset, og andre som har virket som "bunnløse brønner". Greit; gjennomsnittet er på 12-14 cm i opphisset tilstand, og det er rom for variasjoner. Men ikke veldig store variasjoner...
Lestat Skrevet 8. februar 2005 #47 Skrevet 8. februar 2005 Forskjell på tranghet, ja - men dybden er tilnærmet lik hos alle kvinner. Basic biologi det... Sikker ? Kama sutra deler inn både menn og kvinner i tre forskjellige størrelsessegmenter. Jeg har også hørt at vaginadybden kan utvide seg opp mot 30% ved seksuell tenning. Er jeg på bærtur i forhold til vedtatt biologi ? Vaginastørrelser interreserer meg midt i ryggen, men jeg hater å sitte med feilaktig informasjon
Gjest Melk Skrevet 8. februar 2005 #48 Skrevet 8. februar 2005 Jeg har også lest at de fleste jvkinner er omtrent like dybe, med noen cm til eller fra. Men vinkelen på livmortappen ol kan sitte ulikt.
Hu i Svingen Skrevet 8. februar 2005 #49 Skrevet 8. februar 2005 Sikker ? Kama sutra deler inn både menn og kvinner i tre forskjellige størrelsessegmenter. Jeg har også hørt at vaginadybden kan utvide seg opp mot 30% ved seksuell tenning. Er jeg på bærtur i forhold til vedtatt biologi ? Vaginastørrelser interreserer meg midt i ryggen, men jeg hater å sitte med feilaktig informasjon Den er gjennomsnittlig 8 cm i normal tilstand, og 12-14 i opphisset tilstand. Så du er ikke på bærtur nei.
Hu i Svingen Skrevet 8. februar 2005 #50 Skrevet 8. februar 2005 Jeg har også lest at de fleste jvkinner er omtrent like dybe, med noen cm til eller fra. Men vinkelen på livmortappen ol kan sitte ulikt. Det stemmer visstnok også. Hvis livmoren er fremoverlent er det vondt å bli bunna bakfra. Så dette er jo relevant i foholde til temaet her.
Lestat Skrevet 8. februar 2005 #51 Skrevet 8. februar 2005 Den er gjennomsnittlig 8 cm i normal tilstand, og 12-14 i opphisset tilstand. Så du er ikke på bærtur nei. Puh, enda godt. Jeg synes det er mye triveligere å gå på sopptur om høsten, enn å være helt på bærtur i en diskusjon .
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2005 #52 Skrevet 8. februar 2005 Å bli truffet i livmorhalsen er vondt, kvalmende og forferdelig ubehagelig. Gudskjelov har jeg en mann som passer godt til meg fysisk, og som vet åssen man skal unngå vondt I motsetning til min ex, som "gjorde" vondt hver gang..... Så det er forskjell, men jeg tror det har med teknikk å gjøre også.
Ienna Skrevet 9. februar 2005 #53 Skrevet 9. februar 2005 Den er gjennomsnittlig 8 cm i normal tilstand, og 12-14 i opphisset tilstand. Så du er ikke på bærtur nei. Hei, I forhold til human fysologi og undersøkelser så varierer dybde ganske mye mere ved samleie. Opphisselse har ikke så mye med det å gjøre, men dilatering. Dvs. at vagina tilpasser seg størrelsen på partneren over tid fordi alt er så elastisk. Så det er viktig at mannfolka... noe de akkurat ikke gjør alltid... er forsiktig de første gangene. Men dette har ganske mye med hvor mye sex man har, om eller hva slags vibrator/dildo man bruker (hvis man bruker det). Sjekka ei ganske ny bok og snittet er ca 8-10 cm i hviletilstand og 10-20cm + alt ettersom ved samleie... Hilsen Ienna
Gjest Ninakanin Skrevet 10. februar 2005 #54 Skrevet 10. februar 2005 Litt problemer på logikk-fronten? Hvis mann A har en penis med størrelse B, så er det jo den samme penisen han bruker på sine seksuelle eventyr enten det er mandag eller fredag, og om det er Bente eller Guri som skal bunnes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå