AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #1 Skrevet 18. desember 2017 Er det noen fler? Når jeg leser enkelte tråder her så håper jeg bare at de er troll. Men når ts får et svar, så føler jeg noen ganger at det er jeg som får svar. Ikke fordi jeg har gjort handlingene til ts, men jeg føler svaret kan gjelde meg likevel av en grunn. Er det bare at jeg er oversensitiv? Skulle lnske jeg var en slik kald person som ga f i hva andre måtte mene og tenke noen ganger. Anonymkode: 6e6f3...69f
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #2 Skrevet 18. desember 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen fler? Når jeg leser enkelte tråder her så håper jeg bare at de er troll. Men når ts får et svar, så føler jeg noen ganger at det er jeg som får svar. Ikke fordi jeg har gjort handlingene til ts, men jeg føler svaret kan gjelde meg likevel av en grunn. Er det bare at jeg er oversensitiv? Skulle lnske jeg var en slik kald person som ga f i hva andre måtte mene og tenke noen ganger. Anonymkode: 6e6f3...69f Anonymkode: 7dbc4...ce3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå