AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #1 Skrevet 17. desember 2017 Jeg får noen ganger hjerter fra menn på Sukker, som ikke sender melding, men kun hjerte. For meg virker det som de gjør det for at jeg skal være den som skal sende melding til dem, men hvis de er interessert hvorfor ikke bare sende en melding? Hvorfor overlate dette til den andre? Jeg synes det er litt feigt. En gang satte en fyr hjerte på meg, og da jeg ikke sendte melding så spurte han om det ikke holdt å sende hjerte. Akkurat som det er noen automatikk i at jeg skal sende melding bare fordi jeg får et hjerte. Selv bruker jeg ikke de hjertene og jeg driver i hvert fall ikke og setter hjerter på folk for at de skal ta kontakt med meg. Anonymkode: 57c77...8fc
Polly Ester Skrevet 18. desember 2017 #2 Skrevet 18. desember 2017 Det kan være at menn også er litt sjenerte og setter hjerte som første kontakt og håper på å høre fra deg. Det kan også hende at noen menn gjør det for å bruke det som en liste over potensielle, og så går de gjennom den listen etterpå og sender melding til de som de har satt rødt hjerte på først, og så går de videre til neste dersom det ikke klaffet.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #3 Skrevet 18. desember 2017 Det er en måte å vise litt interesse på, men det kan også være en måte å sortere litt på for egen del, at man merker de man syns er interessante, for så å kanskje sende melding til dem senere. Tror også en del blir lei av å bli avvist når de sender melding, og så prøver de å sjekke ut interessen på denne måten istedet. Hvis jeg har fått et hjerte fra noen som jeg jeg syns virker interessant (de oppnår jo at jeg ser på profilen deres som regel), så hender det jeg gir et hjerte tilbake, som et slags "ok, du kan ta kontakt med meg". Og da kommer meldingen som regel fort. Om jeg ikke gir hjerte tilbake eller sender melding så har jeg heldigvis ikke opplevd at de har tatt kontakt.... Jeg syns det greit å slippe å måtte avvise dem jeg da. Så jeg syns egentlig de hjertene kan være litt kjekke. Anonymkode: a39af...cce 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #4 Skrevet 18. desember 2017 Ikke ta det så høytidelig. Det er bare en måte å lufte interessen på, før eventuelt å skrive. Dersom en mann jeg har interesse for setter hjerte på meg, setter jeg bare hjerte tilbake. Så får han skrive. Anonymkode: 5fa3d...d53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå