Gå til innhold

Kvinnehatet når nye høyder: mor fikk kjeft fordi hun la ut bilde av presangene til barna sine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jo hatmeldinger litt å dra det langt, men kjøper noen 300 presanger til barna sine, så vil nok folk reagere om det er snakk om mann eller kvinne, homo eller hetero, svart eller hvit...

Anonymkode: 9ac9d...014

• Liker 22
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jo hatmeldinger litt å dra det langt, men kjøper noen 300 presanger til barna sine, så vil nok folk reagere om det er snakk om mann eller kvinne, homo eller hetero, svart eller hvit...

Men hadde det vært en mann, en far, som hadde kjøpt de julepresangene ville han ha blitt priset og roset opp i skyene for sin omtanke for barna. Når det er en kvinne, en mor, så får hun en masse hat og dritt.

Det er selve definisjonen på kvinnehat.

Anonymkode: ce664...e81

• Liker 1
Skrevet

Mistenker jeg noen som har skjulte intensjoner her? Å la det gå inflasjon i ord som kvinnehat just for the fun of it? 

:ac:

• Liker 16
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trebarnsmor fikk hatmeldinger fordi hun la ut bilde av juletreet til familien og julepresangene til barna på facebook.

Hadde en mann gjort det samme ville han ha blitt priset for sin omtanke for barna. Når en kvinne gjør det blir hun utsatt for en masse hat.

https://www.expressen.se/omtalat/emma-37-har-kopt-300-julklappar-till-sina-barn/

Dette her har ingenting med kvinnehat å gjøre, skjerp deg.

• Liker 15
Skrevet

leste gjennom artikkelen. Hva har kvinnehat med noe å gjøre ? folk reagerer fordi hun overdriver med gaver til barna sine når det er folk som dør på andre siden av kloden av sult og finner mat i søppeldyngen, Mann eller kvinne, personene hadde nok fått hets uansett

og vet du hva som er morsomt ? de fleste som reagerer tungt og hetser på nettet er kvinner. bare se i kommentarfeltene på FB . kvinner er det flest av i stor grad som snakker negativt og hetser.

dette har ingenting med kvinnehat å gjøre. Du liker vell ikke menn fordi du enten har blitt dumpet eller urettferdig behandlet. legg det fra deg. fins mange gode menn, bare prøv å unngå de rotne eplene

• Liker 3
Skrevet

forresten. 

hun brukte 23 000 kr på 300 julegaver

23 000 delt på 300 blir 76 kroner. så 76 kroner per gave i gjennomsnitt. fikk vell mye dritt da . bedre å kjøpe 1-2 store gaver isteden for en haug av piss man bruker 1 gang og blir lei

• Liker 9
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hadde det vært en mann, en far, som hadde kjøpt de julepresangene ville han ha blitt priset og roset opp i skyene for sin omtanke for barna. Når det er en kvinne, en mor, så får hun en masse hat og dritt.

Det er selve definisjonen på kvinnehat.

Nei, han hadde ikke det. De fleste synes nok at å kjøpe 300 presanger til ungene er høl i hue. 

• Liker 7
Skrevet

Huff, må jeg begynne å blokkere dette underformen også?

Blokkere allerede  6 stk underformer, snart er det ikke noe vits i å være KG...

Men ja denne kommer sikker til å florere på forumet i hele morgen, kjenner jeg rett.

Kan ikke dette bli siste kommentar i denne tråde og andre slike tråder?

Er så lei.

Det hjelper ikke å klage på ris og ros om hvor dritt lei man er, når man ikke klarer å la være å putte fingrene på tastaturer.

Anonymkode: cf2b6...5c9

• Liker 4
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Huff, må jeg begynne å blokkere dette underformen også?

Blokkere allerede  6 stk underformer, snart er det ikke noe vits i å være KG...

Men ja denne kommer sikker til å florere på forumet i hele morgen, kjenner jeg rett.

Kan ikke dette bli siste kommentar i denne tråde og andre slike tråder?

Er så lei.

Det hjelper ikke å klage på ris og ros om hvor dritt lei man er, når man ikke klarer å la være å putte fingrene på tastaturer.

tastaturet.-

Skrevet

Jeg skal love deg at dersom min mann hadde brukt 23000 på 300 gaver til våre barn, så hadde det ikke vært mye ros å få fra meg. Dette er overforbruk og ungene er lei før de har åpnet halvparten.   

• Liker 10
Skrevet
4 minutter siden, Zinatara skrev:

Jeg skal love deg at dersom min mann hadde brukt 23000 på 300 gaver til våre barn, så hadde det ikke vært mye ros å få fra meg. Dette er overforbruk og ungene er lei før de har åpnet halvparten.   

Det er kjærlighet og barn blir bare glade for å få mange presanger.

Anonymkode: b1ced...c1c

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjærlighet? Får mer psyko-vibber

Anonymkode: 72ab8...08b

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjærlighet? Får mer psyko-vibber

Anonymkode: 72ab8...08b

Fordi?

Skrevet

Oi! Det skal jeg jammen gjøre neste år! Kjøpe 300 julegaver til hver av barna altså! :fnise: De vil bli himmelfalne! :gave::hoppe:

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at unger liker presanger, men at kvantitet ikke gjør gleden større. Barn leker gjerne bedre med litt færre leker tilgjengelig enn når rommene flommer over. For min del må jeg nok si at det å faktisk legge omtanke i gavene og finne noen få ting jeg vet de virkelig liker er bedre enn en slik kjøpefest. 

Men jeg må si at det ikke provoserer meg så veldig at hun gjør dette. Det er hun som må sitte med unger som er drittlei før de er halvveis i pakkeåpningen og hun som må ha et hjem som flommer over av ting.

• Liker 4
Skrevet

Håper barnevernet kjenner sin besøkelsestid og insteressant nok har hun blitt intervjuet av the Mirror (mirror on the wall...).

Anonymkode: 6b823...45e

Skrevet

Så programmet hvor de viste juletreet og gavehaugen. Ikke virket barna spesielt glade da de åpnet alle gavene og etter min mening var det mye "søppel". Mor sa at barna aldri ellers fikk annet enn det de trengte, som skoleuniform og helt nødvendige klær. Blandt gavene var det litt klær, men også nettbrett og andre bruksting. Allikevel er det galskap å gi barna så mange gaver på en og samme dag. Ungene sa at det tok flere dager å rydde på plass alt det de fikk og ikke syntes de alt var fint, men sånn er jo barn.
Det er nok en del foreldre som i løpet av året kjøper alt for mange ting til barna sine som barna strengt tatt ikke trenger, men har lyst på. Ser at det flyter over av leker på mange barnerom.

• Liker 1
Skrevet

Lol! Jeg syns jeg var på kanten som vurderte å gi barna mer enn en gave hver :plystre:  Men heldigvis kan det jo komme gaver fra både julenissen og husdyrene, så jeg slapp det  :Knegg:

Men jeg så dessverre ikke kvinnehatet, jeg så kun en Mann med en Agenda.

Anonymkode: 2cfd5...fa2

• Liker 1
Skrevet

Kombinasjonen 300julegaver og de tragiske selfiene av denne dama gir meg psyko-vibber! Hva har hun dårlig samvittighet for tro? Eller er det forbi få 15min of fame...?

Anonymkode: cf3e9...4f2

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...