Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #1 Skrevet 2. februar 2005 Ser på dette pudderet på SN, men er usikker på fargene. Hva er lysest av farge 1, 10 og 20? De ser så like ut på bildene.. :-?
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #2 Skrevet 2. februar 2005 Er det disse kulene det er snakk om her?
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #3 Skrevet 2. februar 2005 Glemte en ting; er det noen av fargene som er mer varme/kalde enn de andre?
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #4 Skrevet 2. februar 2005 Det er ikke kuler, men fast pudder. Terracotta Bronzing Powder heter det.
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2005 #5 Skrevet 2. februar 2005 Det er ganske tricky å kjøpe solpudder på nett, hvis du da ikke kjøper en farge du allerede kjenner. Hos Guerlain er nr 1 helt klart lysest, nr 10 er en merkelig karamellaktig farge. Nr 1 er vel det mest solgte solpudderet for bleke personer, og har bittelitt skimmer i seg. Fargene går i stigende intensitet 01-04, og i tillegg 10 og 20, som ligger nærmere 01 og 02, men har mer karamellaktig farge. Så hvis du er blek, er helt klart 01 å anbefale. Prisen i parfymeri er 298,- (har akkurat kjøpt nytt selv).
Champagne Skrevet 2. februar 2005 #6 Skrevet 2. februar 2005 Jeg har farge nr 2, og den er fin til meg som er brunette og lett blir brun. På parfymeriet sa de at nr 2 er den de selger mest av.
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2005 #7 Skrevet 2. februar 2005 Jeg har også nummer 2, og har medium hudtone selv. Fordi jeg har gultonet hud, er det bortimot den eneste fargen som ikke blir altfor gul for meg. Men jeg tror ikke den er noe for helt blek hud...
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #8 Skrevet 2. februar 2005 jeg har også nr 2 og er helt vanlig tenker jeg,ikke normalt veldig brun og nr 2 ser best ut på meg.. fikk også høre på parfymeriet at nr 2 er den som selges mest.
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #9 Skrevet 2. februar 2005 Det er ganske tricky å kjøpe solpudder på nett, hvis du da ikke kjøper en farge du allerede kjenner. Hos Guerlain er nr 1 helt klart lysest, nr 10 er en merkelig karamellaktig farge. Nr 1 er vel det mest solgte solpudderet for bleke personer, og har bittelitt skimmer i seg. Fargene går i stigende intensitet 01-04, og i tillegg 10 og 20, som ligger nærmere 01 og 02, men har mer karamellaktig farge. Så hvis du er blek, er helt klart 01 å anbefale. Prisen i parfymeri er 298,- (har akkurat kjøpt nytt selv). Takker Er veldig lys ja, så velger alltid lyseste alternativ. Vet du om nr 1 er lysere enn det pressede solpudderet fra Body Shop? Må vel kanskje kikke innom et parfymeri, men..blææ..
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2005 #10 Skrevet 2. februar 2005 Body Shop har vel bare ett solpudder nå, og nr 1 er litt lysere enn det, i hvertfall.
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #11 Skrevet 2. februar 2005 Ja.. vet at de bare har en farge, og det er jo litt dumt. Nå fant jeg en fargeoversikt på nettet: http://www.guerlain.com/index.asp?page=gba...uillage/&logo=1 Her kommer nr 10 og 20 før nr 1, og jeg innbiller meg at 10 ser lysest ut, men bildet er så bittelite at jeg er ikke sikker. Hmm.. :-?
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2005 #12 Skrevet 2. februar 2005 Hvis jeg husker rett, var de nye (10 og 20) tonene litt "snåle", liksom? De var mer beigaktige. Jeg hadde nemlig trodd at nr 20 skulle passe meg (medium hud), men nr 2 var fortsatt best.
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #13 Skrevet 2. februar 2005 Godt mulig.. får vel ta en tur på et ordentlig parfymeri en dag, er bare litt lat
Suzy Skrevet 2. februar 2005 #14 Skrevet 2. februar 2005 Hvis jeg husker rett' date=' var de nye (10 og 20) tonene litt "snåle", liksom? De var mer beigaktige. Jeg hadde nemlig trodd at nr 20 skulle passe meg (medium hud), men nr 2 var fortsatt best.[/quote'] På den lenken står de beskrevet som henholdsvis "apricot-beige" (10) og "caramel-beige"(20) - den første skal passe spesielt til lys hud og den andre skal gi naturlig glød til alle står det...
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #15 Skrevet 2. februar 2005 De hørtes ganske varmtonede ut. Håper nr 1 er litt kaldere, men har ikke sett IRL ennå.
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2005 #16 Skrevet 2. februar 2005 Ved å se på dem i parfymeri og så kjøpe hos SN, sparer du ca hundrelappen, ikke ille, egentlig. (Jeg kjøpte i parfymeri, og så fikk SN inn et par dager senere )
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #17 Skrevet 2. februar 2005 Jepp Får jo litt rabatt og, SN er ikke dumt! Unngår å handle i parfymerier her, alt er overpriset..
magolia Skrevet 19. februar 2005 #18 Skrevet 19. februar 2005 Mulig jeg ikke har dreisen på å finne frem på SN sine sider, men jeg finner kun Guerlain solpudder nr 10 0g 20. Men leser her at det finnes nr 1 0g 2? Har jeg misforstått :oops: ...........eller er de kanskje utsolgt? :-?
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2005 #19 Skrevet 19. februar 2005 SN har jo bare enkelte farger, og som oftest har de alle unntatt den man er ute etter :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå