Gå til innhold

Diabetes medisin Jardiance

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

Jeg er en kvinne på 35 og har gått opp en del kg i løpet av årene. Jeg har overvektig men ikke sykelig overvektig. Jeg skal til fastlegen snart for å diskutere medisin som kan hjelpe meg med å gå ned i vekt. Jeg har trent, gjort om kosten så ikke kom her og si at jeg skal trene og spise salat for det har jeg gjort og alikevel så går jeg veeeeeldig sakte ned i vekt.

jeg har familie med diabetes 2 og jeg er i faren for å får det. Jeg har lest masse om jardiance som kan hjelpe få deg ned i vekt men det lurer på kan gå på den uten å ha diabetes?

kan noen plssss svare på dette?

takk for hjelpen

Anonymkode: a10e3...2f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke medisinen som er mirakuløs det er bivirkningene, du blir kvalm derfor begrenser matinntaket seg, som regel. Vet ikke så mye om denne medisinen men det er som regel slik det er.

Hvis du har lyst til å gå ned i vekt så får du be om hjelp, eventuelt kontakte Frisklivsentralen i ditt område for å får kontakt med en ernæringsfysiolog og andre folk med peiling på trening for å hjelpe deg i gang. Å begynne på medisiner med masse bivirkninger er ikke veien å gå.

Anonymkode: a0830...ca1

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet at det ikke finnes mirakelkur men nå spør jeg om denne medisinen har samme virkning for IKKE DIABETIKER. Vil man kunne gå ned i vekt? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...