Bellybutton Skrevet 5. februar 2005 #21 Skrevet 5. februar 2005 GRATULERER! og velkommen i gjengen! For meg har det nå gått 2,5 mndr snart og ting blir stadig bedre. Jeg taper enda,har fått ordre om det i minst 4 mndr.(Det vet jeg også fra en tidligere operasjon at de anbefaler) Hadde litt start problemer med tråd som ikke løste seg opp og måtte klippes inntil og hematom under ene puppen. Men nå er det tørket opp og jeg føler meg mye bedre. Eneste som da var dumt er at arret under der ikke er noe spesielt pent og det går liksom "innover". Også her jeg mistet følelsen i den ene brystvorten. Håper fremdeles at den skal komme etterhvert,men begynner å se svart ut. Den stivner heller ikke når den skal,men lever et liv uavhengig av den andre! Uansett er det ikke en dag jeg har angret på dette! Ville ALDRI vært for uten. Ser det har vært diskusjoner om hvordan en fikk vasket seg! For meg var dette ikke noe problem. Fra 4. dag har jeg dusjet underlivet uten problemer og vasket håret ved å lene meg over badekaret. Har ikke hatt behov for noen hjelp og heller ikke hatt særlig vondt. Om natten har jeg sovet godt med hodet på puta,men må innrømme at det varDEILIG å endelig kunne snu seg over på siden igjen...og på magen naturligvis! De første gangene jeg skulle ta av tape og legge på ny,måtte jeg ha litt hjelp. Men ellers har jeg vært ganske selvstendig føler jeg. Lykke til alle dere andre!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå