Gå til innhold

Løsning for klesskap/rom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et lite "rom" på soverommet. Inge dør, men åpen løsning. Det er ikke et stort rom, og jeg bruker det til å oppbevare klærne mine i. Problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg skal innrede det. Akkurat nå er det kaos i dette "rommet". 

78 cm bredde
98 cm dybde
199 cm høyde

Noen som har gode ideer? Jeg har vanlige hverdagsklær, undertøy, kjoler, strikkede klær osv. Kjolene skal helst henges opp, strikkede plagg skal ligge. Jeg har mange ideer, men dette "rommet" har så rare mål, så jeg finner ikke ut av det. 

Jeg har ikke et stort soverom og har bare dette "rommet" til klærne mine. Det står også sko og smykker i dette "rommet". Men de ligger bare henslengt her og der.. :) 

Håper noen kan gi meg noen tips. Hva ville du gjort, om du hadde dette "rommet" til klærne dine? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å lage en stang øverst til klær som skal henge og hyller nederst til ullklær og annet? En kleshenger er vel ca 60 cm om jeg ikke husker feil, så du kan ha noen små hyller, enten bak eller ved siden av, til smykker og dill. Avhengig av hvor mye klær som skal henge og hvor mye som skal ligge i hyller/skuffer, kan du lage hyller nedover hele ene siden, og kun ha litt plass på stangen til hengeklær. Mange muligheter, men det kommer an på behovet ditt. Det finnes skohyller/skuffer på IKEA, om du ikke bare vil ha de stående på gulvet, eller evt på hylle øverst, over stangen. Eller på en smal hylle bak klærne (mest upraktisk). 

Anonymkode: 47293...c96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...