Gå til innhold

«ganske pen» men bare ganske...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når en gutt sier til deg at han synes du er ganske pen, hvordan tar dere det da? At man er pen i det hele tatt liksom? Eller egentlig stygg? Hva er ganske pen?

Anonymkode: ed289...fb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off.. kvinner og deres bekreftelsesbehov :rolleyes:

Anonymkode: 4bafc...958

• Liker 11
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når en gutt sier til deg at han synes du er ganske pen, hvordan tar dere det da? At man er pen i det hele tatt liksom? Eller egentlig stygg? Hva er ganske pen?

Anonymkode: ed289...fb3

Hvis du sitter og spiser middag og tenker at ja, denne maten var ganske god. Da vet du omtrent hva han mener.

Skrevet

Penere enn snittet av de han syntes er pene hvertfall. Litt pen - pen - ganske pen - veldig pen - sykt pen .

Anonymkode: e3cb4...991

• Liker 2
Skrevet

Umulig å vite. Hihi, minner meg om bestevenninna mi som ble godt opp i tjueårene før hun lærte hva ganske betyr. Så fra henne var det det optimale kompliment😁 «åh, Anna, denne middagen var GANSKE god!» «du ser GANSKE vakker ut i den brudekjolen, Anna, du MÅ kjøpe den!»

Anonymkode: e0c5c...da0

• Liker 3
Skrevet

Husker jeg en gang fikk høre av en kompis at jeg "egentlig var litt babe". Jaha? :sleep:

Anonymkode: 5011f...cb8

Skrevet

Husker jeg fikk "komplimentet": jeg skjønner det ikke, jeg ser penere jenter enn deg hele tiden, og du er ikke den peneste i rommet en gang, men det er noe med deg som gjør at jeg føler meg såå betatt likevel". Og enda verre, jeg har hørt nesten nøyaktig det samme fra en annen fyr 😳 De trodde vel jeg følte meg så spesiell da, men tvert imot følte jeg meg som en dritt.. 

Anonymkode: d1eac...ebf

• Liker 10
Skrevet

Og for å svare på spørsmålet, jeg tolker ganske pen som et kompliment, lagt frem litt klønete. 

• Liker 4
Skrevet

Du er helt ordinær som alle andre, hadde du vær ganske pen så hadde du visst det selv.

Anonymkode: cec04...a8e

• Liker 1
Skrevet

Si til han at han er forsåvidt kjekk i riktig belysning :ler:

• Liker 6
Skrevet

Eller: Du ser kjekk ut på avstand

Du ser ganske kjekk ut på noen bilder

Du ser ganske kjekk ut fra siden

Du ser kjekk ut bakfra

Du ser på en måte kjekk ut

Du ser litt kjekk ut

Du er sånn midt på treet kjekk

Jeg har sett kjekkere, men du er ikke stygg

:ler:

• Liker 6
Skrevet

Når det kommer til menn så er det ikke noe å tolke. Sier de at du er "ganske pen", så er du ganske pen. Verken mer eller mindre, eller ironisk.

• Liker 3
Skrevet

Det kommer an på 1 feks om han typen er sjenert 2 setting 3 om dere drakk eller andre ting.

det kan være kompilement også. Sånn i type: jeg har ikke egentlig lagt så merke til deg før nå...

men det finner du jo sikkert ut. 

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker jeg fikk "komplimentet": jeg skjønner det ikke, jeg ser penere jenter enn deg hele tiden, og du er ikke den peneste i rommet en gang, men det er noe med deg som gjør at jeg føler meg såå betatt likevel". Og enda verre, jeg har hørt nesten nøyaktig det samme fra en annen fyr 😳 De trodde vel jeg følte meg så spesiell da, men tvert imot følte jeg meg som en dritt.. 

Jeg har fått det samme komplimentet. Men husker jeg ble litt glad for det, for han mente jeg hadde noe ekstra, som overgikk den peneste jenta i rommet. Altså en sjarm, utstråling el.l. Fra andre får jeg komplimenter om at jeg er pen, så jeg satte pris på det litt spesielle komplimentet som ikke gikk direkte på utseende.

Anonymkode: 7f4f0...3e0

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har fått det samme komplimentet. Men husker jeg ble litt glad for det, for han mente jeg hadde noe ekstra, som overgikk den peneste jenta i rommet. Altså en sjarm, utstråling el.l. Fra andre får jeg komplimenter om at jeg er pen, så jeg satte pris på det litt spesielle komplimentet som ikke gikk direkte på utseende.

Anonymkode: 7f4f0...3e0

Kanskje din date(?) la det frem bedre en de som sa det til meg. Jeg syns ikke det var kult å være pent pyntet og føle meg fin, og få ramset opp alle og enhver som var penere enn meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...