AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #1 Skrevet 17. desember 2017 Det har vært slik i over en uke nå. Det er vondt å svelge, og er vondt /sårt når jeg skraper tennene bak på tunga. Midt på tunga langt bak, er det et litt rødlig område. Rødere enn tunga ellers. I ganen kan jeg ikke se noe spesielt, men er et sårt område der. Skal sies at jeg har hatt en forkjølelse i over 2 mnd som ikke helt har sluppet tak. Jeg kremter fremdeles en del, og føler at jeg må frigjøre slim i halsen. I kveld merket jeg plutselig at jeg ble tett i nesa igjen.. Er dette bare harmløse forkjølelsesår? Anonymkode: df6b6...569
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #2 Skrevet 17. desember 2017 Ja fikk det selv i forbindelse med forkjølelsesvirus nå. Føltes ut som jeg hadde brent hele tunga på en varm kopp kaffe. Skikkelig sårt og alt smakte sterkt. Det jobbet seg fra spissen av tungen og bak og i nedre luftveier. Slimhoste, surkling og virus på stemmebåndet. Heller ikke lenge siden jeg var forkjølet sist men legen sa det er fryktelig mye som går nå :/ Anonymkode: 6a381...e4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå