Gå til innhold

Bare jrgmog en kompis på nyttårsaften- flere som har det sånn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ser ut til at det kun blir jeg og en homofil kompis som feirer nyttårsaften hos meg i år. Vi ønsket begge en rolig nyttårsaften; han har takket nei til en fest, mens jeg ikke er bedt noe sted (bortsett til familie). Blir nok at vi spiser middag, spiller spill og prater. Absolutt koselig det, men merker jeg skammer meg litt, feks ved å fortelle dette til daten. Flere som har det like "stusselig" som meg og ikke kan velge og vrake i fester? Jeg er 23. 

Anonymkode: a4a39...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal være glad du har en kompis å være sammen med. Jeg blir sittende helt alene.

Skjønner ikke hvorfor du trekker fram at han er homofil? 

Anonymkode: fe229...f62

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sittet alene hver nytårsaften siden jeg var 16år. Mistet alt av nettverk da jeg ble syk. Er 26år nå. Vær glad du har en god venn å være med.

Anonymkode: af0aa...62b

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som sitter alene. Og ikke har en homofil kompis å feire med engang. 

Anonymkode: 1d8fc...5a9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om denne tråden er seriøs eller laget for å undertrykke de som sitter alene eller er homofil. Uansett så synes jeg det er urelevant å trekke fram at kompisen din er homofil. 

Mange som har det slik.

Anonymkode: 4922f...92f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bla en side bak i forumet og du vil se det er mange tråder fra oss som har vært nyttårsaften etter nyttårsaften alene. 

Selv har jeg sluttet å gjøre denne dagen til noe viktig merkedag. For meg er det bare nok en dag og jeg har lagt meg før 23 de siste åra. Hender jeg våkner til en sms av fulle "venner" i 2 tida som lurer på hvor jeg er og om jeg vil komme på festen de er DA, men da gidder jeg ikke engang å svare, for de ville ikke planlegge noe med meg når jeg ringte dagen i forveien eller tidligere på kvelden og da er jeg naturlig nok hjemme og ikke ute med fremmede folk akuratt. 

Anonymkode: e1f9f...aba

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker hun nevnte at kompisen er homofil siden hun også nevner daten, slik at folk ikke skal hyle og skrike om at hun er med en annen mann på nyttårsaften.

Dette er tross alt kg.:rolleyes:

Anonymkode: ce345...034

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A National Acrobat

Jeg er alltid hjemme med hunden, og ofte hundebarnevakt for en annen hund. Jeg foretrekker å være hjemme på nyttårsaften. 

Som flere over her, hvorfor i helvete måtte du påpeke at vennen din er homofil? Er det fordi du ikke har noen å kysse ved midnatt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tenker hun nevnte at kompisen er homofil siden hun også nevner daten, slik at folk ikke skal hyle og skrike om at hun er med en annen mann på nyttårsaften.

Dette er tross alt kg.:rolleyes:

Gud hjelpe meg, så "hårsåre" enkelte er. Man er seg selv nærmest, derfor synes jeg min situasjon er noe stusselig. Selvfølgelig er jeg glad for at jeg i det minste har noen å være sammen med. 

Og jeg nevnte at kompisen min er homofil for å få frem at det ikke er en date. Det er en av mine beste venner, hadde jeg hatt problemer med legningen hans hadde det vel ikke vært så god stemning. Skjerp dere, enkelte er jo bare ute etter å finne noe å hakke på.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, A National Acrobat said:

Jeg er alltid hjemme med hunden, og ofte hundebarnevakt for en annen hund. Jeg foretrekker å være hjemme på nyttårsaften. 

Som flere over her, hvorfor i helvete måtte du påpeke at vennen din er homofil? Er det fordi du ikke har noen å kysse ved midnatt? 

Herregud !

TS nevnte antageligvis det for å understreke at dette ikke var en date, eller hva vet jeg. Det er IKKE noe galt I at hun skrev det ! 

Syns det sender ekle vibber det at folk reagere så skrekkelig på at hun skrev han er homofil 

DA kan man begynne å lure på hva slags mørke ting som lurer I dere.....

Du er heldig som har en god venn og det blir sikkert koselig ts!   Meget mulig at dere kommer til å hygge dere enda mere enn de som reker rundt fulle og knapt husker noe

Anonymkode: cb27a...908

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gud hjelpe meg, så "hårsåre" enkelte er. Man er seg selv nærmest, derfor synes jeg min situasjon er noe stusselig. Selvfølgelig er jeg glad for at jeg i det minste har noen å være sammen med. 

Og jeg nevnte at kompisen min er homofil for å få frem at det ikke er en date. Det er en av mine beste venner, hadde jeg hatt problemer med legningen hans hadde det vel ikke vært så god stemning. Skjerp dere, enkelte er jo bare ute etter å finne noe å hakke på.

Ja, det var jo det jeg skrev, hvorfor siterte du MEG? Jeg skjønte jo nettopp hvorfor du skrev det, og "forsvarte" deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest A National Acrobat
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud !

TS nevnte antageligvis det for å understreke at dette ikke var en date, eller hva vet jeg. Det er IKKE noe galt I at hun skrev det ! 

Syns det sender ekle vibber det at folk reagere så skrekkelig på at hun skrev han er homofil 

DA kan man begynne å lure på hva slags mørke ting som lurer I dere.....

Du er heldig som har en god venn og det blir sikkert koselig ts!   Meget mulig at dere kommer til å hygge dere enda mere enn de som reker rundt fulle og knapt husker noe

Anonymkode: cb27a...908

Right! Du poster som anonym. What The fuck do you hide? Don’t you know that nobody knows who you are anyway?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du har fått mange vel krasse svar TS. 

Det er veldig mange som har det som deg. Uansett om man er alene, feirer to, er med familien eller er en noe større gruppe(selv om førstnevnte selvsagt er mest fælt), er nyttårsaften skikkelig kjip for mange. Meg selv og mange jeg kjenner - hater nyttårsaften. Det er en blanding av forventninger, alt for mye styr om hvor man skal være og hvor andre skal være, om man blir invitert og om man kan invitere seg selv - frem og tilbake og usikkerhet. 

Jeg tror skammen din er helt normal, men ingen grunn til å ha den. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det var jo det jeg skrev, hvorfor siterte du MEG? Jeg skjønte jo nettopp hvorfor du skrev det, og "forsvarte" deg...

Ja, takk for støtten! Hadde tenkt å takke i det opprinnelige innlegget (men så glemte jeg altså det), det var derfor jeg siterte deg. 

18 timer siden, Ymra skrev:

Jeg synes du har fått mange vel krasse svar TS. 

Det er veldig mange som har det som deg. Uansett om man er alene, feirer to, er med familien eller er en noe større gruppe(selv om førstnevnte selvsagt er mest fælt), er nyttårsaften skikkelig kjip for mange. Meg selv og mange jeg kjenner - hater nyttårsaften. Det er en blanding av forventninger, alt for mye styr om hvor man skal være og hvor andre skal være, om man blir invitert og om man kan invitere seg selv - frem og tilbake og usikkerhet. 

Jeg tror skammen din er helt normal, men ingen grunn til å ha den. 

Takk for forståelsen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest GoldenLioness
På 17.12.2017 den 22.27, AnonymBruker skrev:

Det ser ut til at det kun blir jeg og en homofil kompis som feirer nyttårsaften hos meg i år. Vi ønsket begge en rolig nyttårsaften; han har takket nei til en fest, mens jeg ikke er bedt noe sted (bortsett til familie). Blir nok at vi spiser middag, spiller spill og prater. Absolutt koselig det, men merker jeg skammer meg litt, feks ved å fortelle dette til daten. Flere som har det like "stusselig" som meg og ikke kan velge og vrake i fester? Jeg er 23. 

Nyttårsaften er oppskrytt. Jeg har ikke feiret på mange år. 

Nå som jeg har unge og mannen ofte jobber på Nyttårsaften så har jeg den perfekte unnskyldningen for å bare sitte hjemme i varmen og slappe av med ungen :)

Høres dessuten kjempekoselig ut å feire med en venn med god middag og noen glass med vin 🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, takk for støtten! Hadde tenkt å takke i det opprinnelige innlegget (men så glemte jeg altså det), det var derfor jeg siterte deg. 

Takk for forståelsen!

Ok :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skulle tilbragt en nyttårsaften med en venn og funnet ut at vedkommende laga innlegg på forum over hvor fælt det bare var å feire med meg, hadde det lett blitt en bok eller film alene...

Anonymkode: 1d8fc...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...