AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #1 Skrevet 17. desember 2017 De siste årene har jeg datet en del. Jeg har blitt veldig såret av 2 jeg datet noen uker da de ikke gjengjeldte mine følelser. Utenom de 2 har jeg ikke vært spesielt interessert i noen av de jeg har møtt, som regel fordi kjemien har vært litt dårlig. Så har jeg møtt en fyr hvor praten går ekstremt lett. Jeg endte faktisk med å bli med han hjem 1. daten, noe jeg aldri har gjort før. Vi hadde bra sex, og jeg følte at han var veldig tiltrukket av meg. Han lagde god frokost, og har sendt meldinger og vist mye interesse etterpå. Det er vel ingen tvil om at han er interessert i meg. Problemet her er at jeg tenkte jeg ikke var så tiltrukket av han da vi møttes. Så sånn sett er det jo sikkert rart at jeg ble med han hjem, men jeg følte meg ekstremt avslappet med han. Og jeg ser at han er en utrolig fin og bra og omtenksom fyr, men jeg henger meg veldig opp i hvorvidt jeg egentlig er tiltrukket. Jeg prøver å si til meg selv at det ikke er så viktig hvorvidt han er klassisk kjekk, og jeg syns jo sexen er bra. Selve kyssingen syns jeg ikke er så bra, men det er jeg vant til med ganske mange menn, og det kan nok gå seg mer til. Har aldri vært i en sånn situasjon før, og er redd det er jeg som bare er litt opphengt i at han skal være "sånn og sånn", Har noen råd? Jeg tror nok absolutt jeg vil møte han litt til, men det er jo fælt å ikke klare å skjønne hva man egentlig syns om en person. Anonymkode: 75e7f...815
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #2 Skrevet 17. desember 2017 Blir du forelsket i han som person så kommer han til å bli den kjekkeste i hele verden for deg, så gi det tid siden du syntes han er en utrolig bra og fin og omtenktsom fyr og dere hadde god sex og han får deg avslappet, så kanskje du utvikler sterkere følelser. Kjærlighet er ikke noe man skal følge etter en bok om at han skal være sånn og sånn. Men noe som utvikler seg over tid. Prøv dette for å en gangs skyld og ikke bare velg de klassisk kjekke som sårer deg, kanskje nettopp dette er den egentlige drømmemannen din Anonymkode: de134...b1f
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #3 Skrevet 18. desember 2017 Av erfaring kommer kvinners følelser først når mannen ikke er interessert i annet enn sex. Når han viser genuin interesse er han ikke spennende. Syns du bør bryte av, sånn at han kan lære seg det. Da kan du eventuelt prøve igjen når han ikke lenger er så opptatt av dine følelser. Anonymkode: d3389...990
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå