AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #1 Skrevet 17. desember 2017 Hei, er en 21 år gammel gutt som har vært i en familie hvor sex er et veldig åpent tema, Jeg har alltid vært nysgjerrig rundt sexualitet helt siden jeg var liten og har aldri følt at jeg har kunnet slippe meg helt løs, føler at jo mere man tørr å prøve jo mere spennende blir det. Jeg har hatt 7 sexpartnere, og de jeg har hatt samleie med har vært Jenter jeg respekterer mye og som jeg kan ha en god samtale med. Eneste problemet er at jeg klarer ikke å ha sex med jenter som bare er ett år yngre enn meg en gang, er som om det er en slags sperre i hodet mitt, MEN min største nytelse er eldre jenter/kvinner. Erfaringene de har, jeg føler ofte at jeg har mye bedre samtaler med eldre jenter/kvinner enn det jeg har med de på samme alder. Jeg flyr snart på veggen for jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre, hvordan går jeg fram for å finne en slik jente/dame? Drømmen er å finne en som kunne lært meg litt om alt fra bdsm til alle mulige erogene soner, jeg kan allerede en del men er såpass bevisst på meg selv at jeg vet jeg har langt igjen å gå. enten det måtte være røff sex opp etter veggen eller ordentlig intenst samleie med mye kjærlighet. Så jeg lurer egentlig på litt tips rundt dette? Hilsen en fortvilt 21åring Anonymkode: 477ab...9e8 1
Almond Skrevet 17. desember 2017 #2 Skrevet 17. desember 2017 Hva er eldre damer for deg da? for å «finne» disse må du jo ut til der dem er
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #3 Skrevet 17. desember 2017 Kan være alt fra 25 til 50+ sliter mest med hvordan jeg skal gå fram, er veldig trygg på meg selv og min kropp, og har en veldig «sprudlende» personlighet, er bare det å finne de rette og nøyaktig hva jeg skal si, kan jo legge til at jeg er veldig usikker på hvor jeg skal finne disse damene, bor i Akershusområdet. Anonymkode: 477ab...9e8
Almond Skrevet 17. desember 2017 #4 Skrevet 17. desember 2017 Du må jo gå frem på samme måte som til hvilke som helst andre aldre. Tenker at det må jo være lettere å komme i kontakt med ei på 30+ (tenker ikke på meg nei 😄) en dem på 20.. hva med via jobb? Via interesser?
Almond Skrevet 17. desember 2017 #5 Skrevet 17. desember 2017 Må legge til at om du på 21 vil til damene på 50+(?!) så blir det jo litt mer «sært» tenker jeg da... det blir kanskje å sikte litt høyt, eller...?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #6 Skrevet 18. desember 2017 Kanskje du finner noen på Tinder? Anonymkode: b1639...851
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #7 Skrevet 16. august 2018 Ja, det kan sannelig ikke være enkelt når alt skal gjøres via dataskjermen nå for tiden. Si meg, møtes ikke folk lenger ? Merker men ikke om seksuell spenning oppstår ? Finnes ikke teoretiske svar på sånne ting, må forsøke å komme deg ut blant folk. Helst der voksne damer er, og det serveres alkohol. Da bruker mange hemninger å slippe etter hvert. Har du forsøkt visse typer puber, danskebåt, kielferja osv. ? Selv "flytta jeg opp i elitedivisjinen", da jeg som 24-åring havna i seng med ei på 52. Siden har jeg aldri sett meg tilbake. Eldre damer og unge menn er den helt klart beste comboen, samme hva som blir sagt. Så kom deg ut IRL, og let videre. Det er det beste rådet jeg kan gi deg. Og det blir lettere når du blir litt eldre, rundt 25 ser de på deg mer som ung mann og ikke guttunge. Lykke til ! Anonymkode: 1575c...0c7
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #8 Skrevet 16. august 2018 Hvorfor ikke gjøre som meg. Gå på den lokale bingoen. Masse villige eldre damer. Anonymkode: b88d7...df9
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #9 Skrevet 16. august 2018 Du kan møte henne ute på byen. Men oppfør deg voksent, og ikke som en liten kåt skitonge som skal imponere gutta med at han har lagt ned en MILF. Det er turn-off. Anonymkode: f62c6...778 1
bullehurk Skrevet 16. august 2018 #10 Skrevet 16. august 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke gjøre som meg. Gå på den lokale bingoen. Masse villige eldre damer. Anonymkode: b88d7...df9 Ja, han fikk sikkert mye bedre selvtilit når du gjør narr. Var det virkelig nødvendig ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå