Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #1 Skrevet 1. februar 2005 Er det noen som vet om det er mulig å søke opp hvem som eier et mobilnummer i Hellas? Jeg har fått noen rare meldinger fra en person jeg ikke aner hvem er, jeg har spurt hvem han/hun er men får ikke noe svar på det. Samtidig virker det som om vedkommende kjenner meg og spør hvordan det går i Norge osv. Skikkelig irriterende og litt ekkelt. Har prøvd å ringe utenlandsopplysningen, men de kunne ikke søke opp nummeret siden det er et mobilnummer. Betyr det da at jeg ikke kan finne ut av det? Håper på svar!
~sikka~ Skrevet 2. februar 2005 #2 Skrevet 2. februar 2005 Prøv å ringe en av de greske operatørene da vel.. vodafone Cosmote
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #3 Skrevet 3. februar 2005 Utenlandsopplysningen - dersom den eksisterer ennå da.
~sikka~ Skrevet 3. februar 2005 #4 Skrevet 3. februar 2005 Utenlandsopplysningen - dersom den eksisterer ennå da. Hun hadde jo prøvd utenlandsopplysningen uten å få hjelp der
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 – Hvis dette eller et annet 11-sifret nummer dukker opp på telefonen din, så ring ikke tilbake! For da kan du bli mange kroner fattigere på kort tid. http://moss-avis.no/apps/pbcs.dll/article?...NYHET/455411857
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå