Gå til innhold

Han svetter helt sykt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når kjæresten min har sex med meg svetter han av og til noe helt sykt... altså det blir kliss vått når jeg tar på ryggen hans. Synes det ødelegger litt hele sexen, for blir helt våt på hendene... noen som opplever det samme..? hva skjer...

Anonymkode: 5f18c...56f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette vanlig?

Skrevet

Prøv å gjøre litt selv istedetfor å la han gjøre hele jobben?

Anonymkode: ccb94...18b

• Liker 5
Skrevet

Jeg syntes det var sexy da min store, barske ex svettet en del under akten :fnise: smak og behag. kan jo hjelpe til? Eller akseptere at han er sånn, eller eventuelt åpne et vindu? :) 

Skrevet

Jeg fikk omsider med meg ungdomsflørten i seng, etter mange års slit, og så presterer han å svette så det drypper ned i fjeset på meg :(  Det ble med den ene gangen, og flørten døde momentant!

Litt svette er helt greit, men det kan blir for mye...

Anonymkode: d9095...5cb

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når kjæresten min har sex med meg svetter han av og til noe helt sykt... altså det blir kliss vått når jeg tar på ryggen hans. Synes det ødelegger litt hele sexen, for blir helt våt på hendene... noen som opplever det samme..? hva skjer...

Noen menn og kvinner svetter mer enn andre menn og kvinner. Det er hva som skjer...

Skrevet
13 timer siden, saltyliquorice skrev:

Jeg syntes det var sexy da min store, barske ex svettet en del under akten :fnise: smak og behag. kan jo hjelpe til? Eller akseptere at han er sånn, eller eventuelt åpne et vindu? :) 

Hehe,ja litt går an :) Men dette var sånn klissvått, rant alle veier...

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk omsider med meg ungdomsflørten i seng, etter mange års slit, og så presterer han å svette så det drypper ned i fjeset på meg :(  Det ble med den ene gangen, og flørten døde momentant!

Litt svette er helt greit, men det kan blir for mye...

Anonymkode: d9095...5cb

Heheh, uff da :(Helt enig med deg!!

Skrevet

Sex er jo som ei treningsøkt. Det gjelder å forbrenne mest mulig kalorier på kortest mulig tid.:fnise: Bruker alltid pulsklokke og belte under sex. Blir noen stratossjokolader i løpet av et år:P Så litt svetting må dere tåle damer. Se på det som et sundt tegn. Han anstrenger seg.:)

Anonymkode: 68425...86d

Skrevet

Noen svetter bare mer enn andre. 

Jeg liker selv at det er tørt og godt i senga etter en sexøkt. Men jeg var med en fyr som ble klissvåt. Han dryppet også ned på meg, og ble gjennomvåt i håret og over hele kroppen. Det var litt upraktisk, men om du liker en fyr så får man det til å funke. 

Anonymkode: 3127c...cb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...