Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan jeg få tak uglys sweater?

Tips please, med link med bilder :)

Anonymkode: 9a319...b42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Europris, de er jo ikke de styggeste men de er billige 😂

Anonymkode: 8dd26...476

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Europris, de er jo ikke de styggeste men de er billige 😂

Takk :)

sett de, men vil gjerne flere tips, da de ikke er stygge nok :fnise:

Skrevet (endret)

De selges jo overalt. Har sett dem på HM, Cubus, Kappahl, Lindex, Ellos, Zalando, SparKjøp, Superkul osv

Endret av Honey Dew
  • Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Honey Dew said:

De selges jo overalt. Har sett dem på HM, Cubus, Kappahl, Lindex, Ellos, Zalando, SparKjøp, Superkul osv

Så anbefal en som er kul da!

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du klarer da å se det sjøl. Stikk innom å plukk en genser som får deg til å tenke "yuck" 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det får du jammen meg se etter selv

Skrevet
4 minutter siden, Honey Dew said:

Det får du jammen meg se etter selv

Slike svar ser jeg i samtlige tråder, untakk kvinnehat, blogger og noen få untakk tråder.

Blitt verre spesilet det siste 1 året, ikke rart folk ikke starter tråder eller ikke kommentere, når det er slik tilbakemelding man får i være bidig tråd,  Det er ikke lengre hyggelig å være på kg, og jeg skjønner godt hvorfor folk flykter fra forumet,

og du kan svare hva du vil i denne tråden og andre,men jeg kommer til å slutte å lage tråder når man kun får alt dette oppgulpet hver jævla bidig gang.

• Liker 1
Skrevet (endret)
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slike svar ser jeg i samtlige tråder, untakk kvinnehat, blogger og noen få untakk tråder.

Blitt verre spesilet det siste 1 året, ikke rart folk ikke starter tråder eller ikke kommentere, når det er slik tilbakemelding man får i være bidig tråd,  Det er ikke lengre hyggelig å være på kg, og jeg skjønner godt hvorfor folk flykter fra forumet,

og du kan svare hva du vil i denne tråden og andre,men jeg kommer til å slutte å lage tråder når man kun får alt dette oppgulpet hver jævla bidig gang.

Att det var? 

Hæ???:klo:

Endret av Honey Dew
Skrevet
6 minutter siden, Honey Dew said:

Att det var? 

Hæ???:klo:

Vi alle har et ansvar til å gjøre et kg til et hyggelig forum!

• Liker 1
Skrevet

Herreguden da. Hvis man faktisk sitter å krever at andre skal finne ting på nett til deg når du fint kunne gjort det selv, og i tilleg har fått tips om steder å finne ting så kan du ikke forvente å få "jaaada så klart skal jeg bruke tiden min på å gjøre livet ditt lettere for deg der du sitter bak en skjerm antagelig med tilgang på Google og det som er" 

• Liker 3
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Herreguden da. Hvis man faktisk sitter å krever at andre skal finne ting på nett til deg når du fint kunne gjort det selv, og i tilleg har fått tips om steder å finne ting så kan du ikke forvente å få "jaaada så klart skal jeg bruke tiden min på å gjøre livet ditt lettere for deg der du sitter bak en skjerm antagelig med tilgang på Google og det som er" 

Enten er du vrang med vilje eller et troll.

Du kan velge selv hvordan du svarer, om du skal svare.

Ønsker man ikke å svare eller ikke vet, så lar man være å svare.

Det er lite motiverende å være her inne på lg når det blir stilt spørsmål at folk svarer uhøfliig og frekt i tråder eller 

svarer kun NEI i tråden, og det er uavghengig om det er min tråd eller ikke

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enten er du vrang med vilje eller et troll.

Du kan velge selv hvordan du svarer, om du skal svare.

Ønsker man ikke å svare eller ikke vet, så lar man være å svare.

Det er lite motiverende å være her inne på lg når det blir stilt spørsmål at folk svarer uhøfliig og frekt i tråder eller 

svarer kun NEI i tråden, og det er uavghengig om det er min tråd eller ikke

Det er folk som krever at vi skal lete frem alt mulig til dem så de selv slipper som er de frekke.

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er folk som krever at vi skal lete frem alt mulig til dem så de selv slipper som er de frekke.

Jeg forstår bare ikke hva som er så vanskelig med å gå inn på nettbutikkene som er nevnt i tråden, for å se om det kan være en genser som passer. En hadde funnet mange gensere på den tiden det har tatt fra HI til nå

Skrevet
34 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jeg forstår bare ikke hva som er så vanskelig med å gå inn på nettbutikkene som er nevnt i tråden, for å se om det kan være en genser som passer. En hadde funnet mange gensere på den tiden det har tatt fra HI til nå

Jepp. 

Skrevet

Dæven, denne tråden var mye mer koko enn jeg hadde ventet da jeg klikket meg inn i den. 

Anonymkode: cb023...9db

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Honey Dew said:

NEI:

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dæven, denne tråden var mye mer koko enn jeg hadde ventet da jeg klikket meg inn i den. 

Anonymkode: cb023...9db

:fnise:

Anonymkode: 99a31...eda

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

:fnise:

Anonymkode: 99a31...eda

Nei.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Skal du fortsette å si nei på alle svar til folk går lei Ts? 😂😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...