Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

har akkurat begynt å gå ut på et nytt sted når jeg går på byen, nå i helga som var såg jeg bare verdens herligeste fyr som sto i baren. Vet at han er singel og sån. Noen som har noe råd på hvordan jeg eventuelt kan få kontakt?er alltid mye folk der så det er som regel kø i baren...har bare sååå lyst og komme i kontakt med han :-(

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

En bartender har nok vært 'utsatt' for de fleste sjekketriksene. Prøv derfor å ikke tilsytelatende flørte først, men bli litt (men ikke for mye) kjent med han. Også kan du jo invitere deg selv på nachspiel etter at baren er stengt. Har et par bartendervenner, pleier ofte å være nachspiel etter stengetid. Da kan vi til og med røyke. :sjarmor::smoke:

Hvis han jobber ettermiddag og ikke bare sen kveld/natt er det jo et par stille timer etter at jobbøl-folka har gått hjem og før utefolket kommer. :wink:

Skrevet

Tror det komemr litt an på fyren og stedet han jobber på. Har jobbet som bartender mange år selv, og kan ikke si noen av mine kolleger ble særlig sjarmert av gjester som absolutt ville være med på nachspiel (selv om det hendte vi inviterte dem selv).

Mitt tips; dra innom nå to-tre helger (og mulighens hverdager). Smil mye, bestill bare av ham, tips godt. Heng i baren og se ut som om du har det gøy, men ikke glo for mye på ham. Smil til verden.

Om to-tre helger, gir du ham telefonnummeret ditt på en lapp, gjerne med en litt snappy kommentar skrevet på. Så er det bare å krysse fingrene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...