AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #1 Skrevet 17. desember 2017 Hei, Jeg sluttet på p-pillene i juli denne sommeren og prøver å bli gravid. Menstruasjonen kom kjapt tilbake og vært stabil med å dukke opp ca den 3. hver mnd. Har testet nesten hver mnd og blitt skuffet. Men nå har det skjedd noe rart. Nå i desember har jeg hatt mange symptomer med mye magetrøbbel, kvalm, øm i bryst, trøtt, vondt i korsryggen og mensen forsinket... Mandag 11. desember tok jeg en graviditetstest som til min store skuffelse var negativ... Jeg fikk plutselig blødning 3 dager senere som varte i 1,5 dag og forsvant... Har hatt mye smerter de siste dagene som menssmerter, ømme bryster og verker korsryggen... Tørr nesten ikke ta graviditetstest nå er så redd for å bli skuffet. Er det noen med lignende erfaringer eller råd? Anonymkode: ad26c...8ba
Nethieo Skrevet 18. desember 2017 #2 Skrevet 18. desember 2017 Ville gått til legen. De kan ta en blodprøve av deg for å finne ut om du er gravid og hvis du ikke er det kan du kanskje diskutere symptomene dine med legen likevel for å komme til bunns i hvorfor du ikke føler deg bra. Lykke til ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå