VolvoV70 Skrevet 17. desember 2017 #1 Skrevet 17. desember 2017 Hei! Jeg har oppkjøring på bil om noen få dager, i starten var jeg ikke nervøs i det hele tatt .. Men når dagen snart er her så har nervene begynt og komme. Jeg har lest på nettet og overalt om tips, men jeg vil gjerne ha noen fler!
VolvoV70 Skrevet 18. desember 2017 Forfatter #2 Skrevet 18. desember 2017 ingen som har noe å komme med?
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #3 Skrevet 20. desember 2017 Husk å spise og drikke før oppkjøring, så du har mer energi. Prøv å beholde roen og se på det som en vanlig kjøretur. Det er ikke verdens undergang å stryke. Snakk litt med sensor hvis der føles naturlig, hvis ikke, bare vær stille og konsentrer deg. Se-teknikken og fartsavpasning er viktig. Vis fram alt du kan om kjøring. Masse lykke til! Anonymkode: e7d31...db3
VolvoV70 Skrevet 22. februar 2018 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2018 På 20.12.2017 den 20.16, AnonymBruker skrev: Husk å spise og drikke før oppkjøring, så du har mer energi. Prøv å beholde roen og se på det som en vanlig kjøretur. Det er ikke verdens undergang å stryke. Snakk litt med sensor hvis der føles naturlig, hvis ikke, bare vær stille og konsentrer deg. Se-teknikken og fartsavpasning er viktig. Vis fram alt du kan om kjøring. Masse lykke til! Anonymkode: e7d31...db3 Hei, jeg så ikke innlegget ditt før nå! Men jeg besto med glans, og snakket med sensor under hele turen!
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #5 Skrevet 22. februar 2018 47 minutter siden, VolvoV70 skrev: Hei, jeg så ikke innlegget ditt før nå! Men jeg besto med glans, og snakket med sensor under hele turen! Mange nok som lader på kveld/natt, så må du nok doble den utgifta på lading. Anonymkode: 996dc...bd7
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #6 Skrevet 22. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange nok som lader på kveld/natt, så må du nok doble den utgifta på lading. Anonymkode: 996dc...bd7 51 minutter siden, VolvoV70 skrev: Hei, jeg så ikke innlegget ditt før nå! Men jeg besto med glans, og snakket med sensor under hele turen! Anonymkode: 996dc...bd7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå