Gå til innhold

Har du ikke former er du ikke en kvinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hun et poeng?

Anonymkode: 8bf95...bca

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er det som ikke har et poeng?

Anonymkode: 5edcf...2ae

Gjest Axl Rose
Skrevet

For noe tull. På tide kjerringer slutter å hakke ned på tynne kvinner for å føle seg selv bedre.

Skrevet

Kvinner er kvinner uansett hvilken former de har. 

Anonymkode: eb584...886

• Liker 12
Skrevet

Nei, synes ikke det

• Liker 1
Skrevet

Nei. Hun har ikke et poeng. Det er ikke det som avgjør om en person er kvinne eller ikke, men sikkert fin måte å få flere til bli misfornøyd mer kroppen sin...

Å rakke ned på andre er aldri et godt poeng, så burde vel heller spørre om vedkommende skal kunne kalle seg menneske da. 

Anonymkode: 98e24...d54

• Liker 5
Skrevet

Selvfølgelig er du ikke kvinne hvis ikke du har former. For å være kvinne må du først og fremst ha en kropp.

Anonymkode: e3444...a4a

• Liker 2
Skrevet

Skjønner lite av denne kroppskrigen. Enten er det ene galt, eller så er det andre. 

Kan vi ikke få lov til å bare være?

Bottom line: Har du vagina, så er du kvinne. 

• Liker 7
Skrevet

Jeg har former, har f.eks stor bubble butt - men jeg er ikke kvinne allikevel da

Skrevet

Feite kvinner vil alltid påstå de har former. Kvinnelige former finner man på alle damer så sant de ikke har et alvorlig sykelig vektproblem ene eller andre veien.

Anonymkode: 0f132...b40

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Feite kvinner vil alltid påstå de har former. Kvinnelige former finner man på alle damer så sant de ikke har et alvorlig sykelig vektproblem ene eller andre veien.

Anonymkode: 0f132...b40

Veldig overvektige kvinner mister jo formene sine og dermed litt av kvinneligheten sin så aldri skjønt dette.  

• Liker 2
Skrevet

"Baby making machine". Hvorfor sier han dette som om det er noe negativt? En kropp som lager en baby er jo faktisk noe av den mest kompliserte, mest verdifulle "maskinen" som finnes. Jævla menn. 

Anonymkode: 009ec...f3f

• Liker 10
Skrevet

Og han må jo få mene at kvinner mer former er tingen.

Anonymkode: 8eb2f...c02

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og han må jo få mene at kvinner mer former er tingen.

Ja klart det men blir jo bak mål å si at bare kvinner med "former" er "ekte kvinner". 

Skrevet

Føler du deg som en kvinne, så er du en kvinne. Uansett hvor flat du er, hvor mye former du har eller om du er født med en penis mellom bena. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja klart det men blir jo bak mål å si at bare kvinner med "former" er "ekte kvinner". 

Jo enig i det.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Men er rimelig sikker på at det var hensikten til både han skrev og postet det orginalt, og TS.

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg er ikke enig og jeg liker ikke sånne ting som det du linket til og utsagn som : "menn liker former, hunder liker bein".

Kan det ikke holde å si at man liker damer som er frodige, formfulle, sterke, slanke, tynne eller hva annet som måtte passe, uten å rakke ned på andre kroppstyper. Det irriterer meg når folk tror de hevder seg selv med å tråkke ned andre. 

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, yeans said:

Føler du deg som en kvinne, så er du en kvinne. Uansett hvor flat du er, hvor mye former du har eller om du er født med en penis mellom bena. 

Joda. Men den store majoriteten av kvinner er biologiske kvinner. Så er det noen par som var menn men som føler seg som kvinner og gjør opperasjoner for å "bli" en kvinne. 

Skrevet

Det er jo ikke en sann påstand. Alle med et snev av hjerneceller veit jo det.

Men han kan jo få mene hva han vil, jeg veit jo at det ikke er sant. Hva han tror er vel likegyldig for meg. 

Anonymkode: 066db...519

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...